Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Czy jesteś pewien, ze właściwie zarzadzasz sprzedażą?

Wybór najważniejszych aktywności sprzedażowych oraz zapewnienie, że są one poprawnie wykonywane przez handlowców, to najlepszy sposób na realizację oczekiwanych wyników sprzedaży.

Zarządzanie sprzedażą to złożona dyscyplina biznesowa, skoncentrowana na praktycznym wykorzystaniu zestawu narzędzi, sposobów sprzedaży i koordynowaniu wielu, często różnych, operacji sprzedażowych przedsiębiorstw. Gdy wyniki nie spełniają oczekiwań, firmy zazwyczaj uruchamiają programy naprawcze, wykonując czynności, które pozwolą na osiąganie oczekiwanych rezultatów. W tym kontekście często uwaga skupiana jest na analizie celów, przebudowie procesów, sposobie mierzenia wyników i wreszcie wprowadzaniu nowych rozwiązań cyfrowych, które mają wesprzeć handlowców. Znacznie rzadziej, a można powiedzieć, że prawie w ogóle, można spotkać pytania: Czy poprawnie wykonujemy nasze kluczowe działania sprzedażowe? Które czynności są najważniejsze z perspektywy osiągania założonych celów sprzedaży? Które z nich wykonujemy właściwie, a które nie?

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy