Optymalizacja usług
Niepewność AI - klucz do etycznej technologii przyszłości
Co by było, gdyby firmy tworzyły algorytmy z myślą o potrzebach użytkowników, a nie o własnych celach?
Im więcej ofiarujesz, tym więcej zarabiasz
Odpowiednio przemyślane wpłaty na cele charytatywne mogą pełnić funkcje marketingowe. Zachęcają klientów do zakupów i większych wydatków.
5 tekstów na temat kreatywności
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat kreatywności w cyfrowym środowisku pracy
5 tekstów na temat transformacji
Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat transformacji, także w wymiarze cyfrowym.
Firmy muszą otwierać się na mikrousługi i myśleć modułowo
Organizacje mogą uczynić zarządzenie łatwiejszym dzięki wprowadzeniu modułów, mikrousług i interfejsów API.
Przyśpieszona migracja do chmury
Badania przeprowadzone niedawno przez Salesforce wykazały, że pandemia przyspieszyła plany migracji do chmury w 81% przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego.
Jak SaaS wykuwa nową kulturę pracy
Pandemia przyśpieszyła proces uelastycznienia rynku pracy. Wynajmujemy pracowników, sprzęt, a także coraz częściej także oprogramowanie. Biznes czasów (post)covidowych to nie tyle nowe ekosystemy pracownicze, co wręcz nowa filozofia korzystania z urządzeń i programów.
AI ocenia szkody komunikacyjne [Mistrzowie Innowacyjnej Transformacji]
PZU, jako pierwszy polski ubezpieczyciel, wdrożył sztuczną inteligencję do analizy szkód pojazdów. Za projekt o nazwie „Morfeus” firma otrzymała wyróżnienie specjalne od redakcji „MIT Sloan Management Review Polska”, w konkursie Mistrz Cyfrowej Transformacji, w kategorii „Technologia i organizacja”.
Co o cyberbezpieczeństwie mówią eksperci?
Przyśpieszona transformacja cyfrowa niesie ze sobą ryzyko zwiększonych zagrożeń. Xopero Software S.A., we współpracy z 21 ekspertami z 13 firm, przygotowało raport „Cyberbezpieczeństwo: Trendy 2021”. Jakie są prognozy specjalistów?
Algorytm i szczepionka. Gdy wiedza jest lepsza niż intuicja
Algorytm wiedział o epidemii w Wuhan już 31 grudnia 2019 r. WHO poinformowało o zagrożeniu dopiero 9 stycznia 2020 r. Algorytm był więc szybszy niż ogólnoświatowa organizacja. I to właśnie algorytm może zmienić politykę szczepień i ..biznes.
Sztuczna inteligencja - 5 najciekawszych tekstów roku
Sztuczna inteligencja to jeden z najgorętszych tematów na styku biznesu i technologii. Przypominamy pięć najchętniej czytanych tekstów, poświęconych AI, które ukazały się na naszych łamach w tym roku.
Przejście na czyste floty to korzyść dla firmy i środowiska
ABB chce inspirować kierowców w kierunku zrównoważonej przyszłości elektrycznej. W tym celu inwestuje w rozwój sektora e-mobility.
Dyrektor ds. danych pilnie poszukiwany
Efektywne stosowanie analityki wymaga, aby przywództwo objął dyrektor ds. danych. Musi on być wyposażony w odpowiednie narzędzia i otrzymywać niezbędne wsparcie ze strony organizacji, aby móc realizować firmową wizję analityczną.
Czas na promocję 2.0
Zaawansowane narzędzia analityczne, wykorzystujące m.in. algorytmy uczenia maszynowego, zmniejszają ryzyko nieefektywności działań promocyjnych – zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online.
Uzdrowić gospodarkę współdzielenia
Praca w ramach platform działających w modelu gospodarki współdzielenia, nie spełnia wiązanych z nią nadziei. Czy spółdzielnie pracownicze okażą się lepsze?
Zwinna transformacja cyfrowa – jak ją zorganizować, by w trakcie zmiany firma nie straciła impetu?
Coraz więcej firm ma świadomość, że bez wykorzystania technologii cyfrowych nie będą w stanie zwiększyć efektywności i konkurencyjności swojego modelu biznesowego.
Jak nie przepalać budżetu, czyli wszystkie drogi prowadzą do... martechu
Kiedyś było łatwiej. Wystarczyło napisać, że produkt pochodzi z zagranicy i już sam się sprzedawał. Złote czasy marketingu mamy jednak za sobą. Obecnie, żeby zbudować przewagę konkurencyjną, trzeba inwestować w technologię. Jak znaleźć skuteczną drogę do sukcesu i nie przepalić budżetu?
Martechowe abecadło, czyli jak technologia zmienia marketing
Podczas jednej minuty wysyłanych jest 188 milionów e-maili, pobieranych 390 tysięcy aplikacji oraz zadanych 3,8 miliona zapytań w wyszukiwarce Google. Czy marketing może odnaleźć się w świecie tak wielkich liczb? Tak, pod warunkiem że sięgnie po nowe technologie i z marketingu tradycyjnego przeobrazi się w martech.
Między wizją a zdrowym rozsądkiem
Czyli jak uniknąć błędów i rozczarowań przy tworzeniu ekosystemu martechowego.
TikTok jako doświadczenie
TikTok znany jest głównie wśród pokolenia Z i kojarzy się z zabawą, ale jest też najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową. Obecnie aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników. Jednak nie tylko skala TikToka sprawia, że platforma ma ogromny potencjał biznesowy.