Najnowsze
5 sposobów na przełamanie rutyny w pracy
Masz wrażenie, że każdy dzień wydaje się pasmem powtarzających się czynności. Każdy poranek rozpoczyna się od rytualnego kubka kawy, budzącego się do życia ekranu monitora i lawiny przychodzących e-maili, które przypominają o kolejnej rundzie korporacyjnego pokera. Czy istnieje skuteczny sposób, by przełamać monotonny rytm biurowej codzienności?
Konferencja „Trendy HR”: Organizacja Gotowa na Przyszłość
18 czerwca 2024 roku odbyła się konferencja „Trendy HR” zorganizowana przez ICAN Institute, która zgromadziła ekspertów z dziedziny zarządzania kapitałem ludzkim, technologii i biznesu. Wydarzenie to było okazją do wymiany doświadczeń, poznania najnowszych trendów oraz narzędzi wspierających rozwój HR w firmach.
Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta
Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji.
Korzystasz w firmie z AI? Uważaj na tych 8 zagrożeń!
Chat GPT pokazał firmom mnóstwo nowych możliwości, które w wielu przypadkach zepchnęły na daleki plan kwestie bezpieczeństwa związane ze stosowaniem w pracy sztucznej inteligencji.
Dostosuj swój marketing do etapu rozwoju firmy
Firma na wczesnym etapie rozwoju wymaga innej struktury organizacyjnej niż dojrzała organizacja. Liderzy marketingu muszą odpowiednio dostosować swoje zespoły i strategie.
Autentyczne przywództwo, czyli jak zdigitalizowano PKP Energetyka
Dzięki kompleksowej digitalizacji PKP Energetyka przeszła ze świata analogowego do cyfrowego. Zawdzięcza to konsekwencji zarządu, którym w latach 2015–2023 kierował Wojciech Orzech.
Zalety i wady dołączenia członka rodziny do zespołu
W wielu firmach pojawia się pomysł zatrudnienia członka rodziny z różnych powodów. Może to być firma rodzinna, w której zaangażowanie krewnych wydaje się naturalnym krokiem, lub rozwijający się startup, gdzie potrzebni są zaufani współpracownicy, a kto lepiej nadaje się do tego niż rodzina?
Nowa definicja spotkań online dzięki inteligentnym urządzeniom do współpracy Lenovo ThinkSmart
Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. W odpowiedzi na te wyzwania, z którymi musi się zmierzyć większość przedsiębiorców, powstała inicjatywa HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre. Dziesięć firm: Bene, Jabra, Lenovo, Microsoft, Sharp / NEC, Waldmann, Colliers, Exclusive Networks, Hays i Sonte, będących ekspertami w dziedzinie projektowania hybrydowych miejsc pracy, połączyło siły, by wspólnie rozmawiać o nowoczesnym środowisku biurowym, które pozwoli ściągnąć i zatrzymać największe talenty. W cyklu 12 artykułów przedstawimy istotne obszary budowania odpowiedniej dla organizacji przestrzeni do pracy. Dzisiaj przyjrzymy się bliżej propozycjom firmy Lenovo.
Jak grać, by wygrywać
Gorączka złota wokół generatywnej sztucznej inteligencji skłania wielu liderów i menedżerów do rozważenia, w jaki sposób mogliby bezpośrednio wykorzystać ją w swoich organizacjach. Półtora roku po debiucie ChatuGPT dzięki algorytmom możemy ułatwić sobie pracę poprzez automatyzację tłumaczeń, pisanie prostych tekstów i programów, generowanie grafik czy materiałów wideo. Ale na razie nie ma mowy o rewolucji AI.
Technologia w służbie HR – jak digitalizacja danych i procesów uwalnia czas HR-owców
Nowe technologie, rozwiązania chmurowe i sztuczna Inteligencja na dobre wkroczyły do branży PR. Mnogość rozwiązań i możliwości niektórych fascynuje, innych przytłacza. Czy AI może wyręczyć, a następnie zastąpić specjalistów ds. kadr i płac? Jakie rozwiązania wybrać dla firmy, aby wspomóc jej harmonijny rozwój? Czy lepiej wybrać gotowe rozwiązanie, czy może skrojone na miarę? I w końcu – jak je wdrażać, aby ten proces nie zakłócał codziennej pracy działu HR?