
Kimberly A. Whitler
Adiunktka im. Franka M. Sandsa seniora w dziedzinie administracji biznesowej w Szkole Biznesu im. Dardena na Uniwersytecie Wirginijskim.
Dlaczego kompetencje cyfrowe menedżerów są ważniejsze niż ich wiedza ogólna
Aby nadążyć za rozwojem kanałów cyfrowych, firma P&G zidentyfikowała potrzebne jej do przeprowadzenia transformacji kompetencje w zakresie marketingu cyfrowego i postawiła na rozwój tych umiejętności u swoich menedżerów.
Liderzy skazani na porażkę
Czasem zdarza się, że najważniejsze stanowiska w firmach są źle zaprojektowane. To powoduje, że ludzie, którzy zdecydują się je zająć, są z góry skazani na niepowodzenie.
Skazani na porażkę
Fakt, że najwyższe stanowiska w firmach bywają źle zaprojektowane, powoduje, że ludzie, którzy zdecydują się je zająć, są z góry skazani na porażkę.
Jak marketing może napędzać wzrost, odpowiadając na wyzwania związane z danymi
Opracowane przez nas narzędzie pozwala marketerom projektować metodologie analityczne dostosowane do potrzeb biznesowych.