Najnowsze
„Tajemna wiedza” zwana transformacją
Sukces cyfrowej transformacji tkwi w zrozumieniu, że nie stoją za nią technologie, tylko ludzie.
Jak wykonać obowiązek informacyjny z korzyścią dla firmy
Dane finansowe organizacji biznesowej pokazują przeszłość, a informacje niefinansowe pomagają zrozumieć jej przyszłość: strategię, obszary ryzyka niefinansowego i wartości, którymi się kieruje.
Jak uniknąć cyfrowych „martwych punktów”
Luka mentalnościowa prowadzi do powstania cyfrowych „martwych punktów”, o których liderzy powinni wiedzieć i których powinni unikać.
Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]
Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]
Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Cyberżarty, czyli memy tworzone przez sztuczną inteligencję
Czy poczucie humoru można oprzeć na algorytmach? Okazuje się, że memy tworzone przez sztuczną inteligencję (SI) mogą być nie gorsze od grafik wrzucanych do sieci przez żywych internautów.
Potrzeby klienta kluczem efektywnej sprzedaży
Prowadzenie sprzedaży produktów lub usług to podstawowa funkcja i cel wszystkich przedsiębiorstw. Proces ten, często wieloetapowy, stanowi największe wyzwanie dla firm, gdyż wymaga nawiązania kontaktu z klientem.
Jaki jest twój cyfrowy model biznesowy? Sześć pytań o przedsiębiorstwo nowej generacji
Trzy sygnały zapowiadające przełom w twojej branży
Można bezpiecznie stwierdzić, że nie ma takiej branży, której cyfrowa rewolucja w jakiś sposób by nie dotknęła. Czy twoja branża czeka następna w kolejce?