Najnowsze
Z narzędzi do kreowania nowych rozwiązań korzystają nieliczni
Wszystkie firmy szukają produktu lub usługi, które całkowicie przeobrażą rynek. Mimo to, budując strategię biznesową na kolejne lata, najczęściej sięgają „do korzeni”, czyli bazują na tym, co jest znane i bliskie dotychczasowemu biznesowi.
Różne oblicza marek luksusowych
W Polsce rośnie konsumpcja produktów i usług luksusowych. Koniunkturę napędza bogacenie się społeczeństwa.
Wieloetapowe myślenie projektowe
Myślenie projektowe może być bardzo skutecznym narzędziem tworzenia innowacyjnych produktów i usług uwzględniających głębokie potrzeby użytkownika.
Jak rewolucja cyfrowa zmienia edukację
Dynamiczny rozwój nowych technologii zmienia współczesny handel, transport, produkcję czy medycynę i inne obszary. Jednak obszarem, gdzie dojdzie do największych zmian, może być edukacja. Rewolucja cyfrowa „pod tablicą” to też szansa na dobry biznes.
Podcasty to świetny kanał do promocji biznesu
Podcasty są teraz na fali – wysokiej, coraz wyższej. Ich popularność błyskawicznie rośnie, a do tego dochodzą ciekawe, innowacyjne rozwiązania i technologie, które wspomagają wykorzystanie tego kanału do rozwoju biznesu. Warto się nimi zainteresować.
Cyfrowa dojrzałość firmy – w drodze na szczyt
Firmy przygotowujące się do przejścia na cyfrowy model często mylnie rozumieją ten proces jako wdrożenie w organizacji jak największej ilości technologicznych nowinek, z których i tak nie potrafią czerpać wymiernych korzyści.
Czy cyberbezpieczeństwo to wyzwanie wyłącznie dla IT? Relacja ze śniadania biznesowego Klubu CFO
Z każdym kolejnym hakerskim atakiem, wykradzioną bazą danych i firmą, której akcje szybują w dół po ujawnieniu przecieku, rośnie świadomość zagrożenia cyberatakami.
Firma mądra przed szkodą
Polska gospodarka rozwija się dynamicznie. Firmy stawiają sobie ambitne cele biznesowe, zdobywają nowe rynki i nowych klientów, inwestują.
Bez kierowników, chaosu i kultu cargo
Zespół bez kierownika? – Herezja? Gwarancja chaosu? Niekoniecznie. Zwinne metodyki pracy (Agile) pomagają tworzyć dokładnie takie produkty, jakich oczekują klienci, a co więcej – na czas i w ramach założonego budżetu. Aby tak się stało, nie wystarczy zmienić hierarchię i przeprojektować procesy. Pozostaje znacznie trudniejsze zadanie – zrozumienie, po co w ogóle to robimy.
Czy sztuczna inteligencja uchroni nas przed końcem świata?
Globalne ocieplenie i ekologia to jedne z najgorętszych tematów naszych czasów. Wielu naukowców mówi wprost, że jesteśmy o krok od klimatycznej katastrofy. Nowoczesne technologie dają szansę na zmniejszenie zagrożenia, ale także na nowe źródła przychodów dla firm zajmujących się ochroną środowiska.