Najnowsze
Lekcja komunikacji: Jak skutecznie zaangażować ludzi w reskilling
Jak liderzy mogą mówić o programach przekwalifikowania, aby zmotywować ludzi do działania? Skorzystaj z poniższych porad, które są wynikiem eksperymentu przeprowadzonego w Vodafone.
Poznaj najlepsze praktyki ESG podczas konferencji Kod Innowacji
14 listopada 2023 eksperci i goście GS1 Polska pokażą, jak wykorzystać moc standardów GS1, by działać w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Poznamy także tegorocznych Liderów Innowacji – firmy, które wykorzystują globalne standardy GS1 na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Systemowe tworzenie nowej wartości
Za sprawą Chata GPT i firmy Open AI w ostatnich miesiącach uwagę świata mediów i biznesu całkowicie pochłonęła generatywna sztuczna inteligencja. I słusznie!
Jak AI zmienia myślenie o marce
W erze generatywnej sztucznej inteligencji brand menedżerowie muszą otworzyć się na współtworzenie marek z konsumentami.
Renesans reshoringu: firmy wracają do domu
Czynniki takie jak odporność łańcucha dostaw, zrównoważony rozwój i stabilność geopolityczna to tylko niektóre z powodów, dla których amerykańskie firmy przenoszą swoją działalność produkcyjną z powrotem do USA.
Włączanie pracowników tymczasowych w strategię zarządzania talentami
Nowe badanie przeprowadzone przez Korn Ferry Institute prezentuje nową rolę pracowników tymczasowych oraz sposoby, w jaki specjaliści z dziedziny zasobów ludzkich i liderzy funkcjonalni mogą wykorzystać ich potencjał w tworzeniu bardziej elastycznych i dynamicznych zespołów.
Raport PZU „Epoka nowych doświadczeń”: jak technologia rewolucjonizuje doświadczenia klienta
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja między firmami rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb, Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego. Obecnie klienci oczekują nie tylko optymalizacji procesu zakupowego, ale także coraz bardziej spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń. Najnowszy raport CX „Epoka nowych doświadczeń”, przygotowany przez PZU, przedstawia kluczowe trendy i innowacje, które kształtują obecny krajobraz Customer Experience, a także wskazuje na technologie, które przyczyniają się do jego rozwoju. Jak będą wyglądały relacje z klientem w przyszłości za 5, 10, 15 lat? Autorzy raportu poszukali odpowiedzi również na to pytanie.
Jak prowadzić efektywne spotkania
Służbowe spotkania oraz ich profesjonalny charakter przechodzą transformację. Pojawienie się mentorów w miejscach pracy zajmujących się poprawą efektywności spotkań świadczy o tym, że mamy do czynienia ze zmianą paradygmatu w kulturze organizacyjnej. Od chwili powstania funkcji takich jak badacze interakcji czy lekarzy interakcji, którzy zyskują na znaczeniu, po rosnące zainteresowanie się środowisk akademickich tym tematem, staje się oczywiste, że opanowanie sztuki efektywnych spotkań ma kluczowe znaczenie we współczesnym środowisku pracy.
Od Excela do inEwi – dlaczego warto zrezygnować z tradycyjnych arkuszy kalkulacyjnych?
Excel, od lat cieszący się niesłabnącą popularnością w świecie biznesu i nie tylko, zyskał opinię narzędzia niezbędnego w codziennej pracy wielu specjalistów. Jego elastyczność, wszechstronność i możliwość personalizacji pozwalały na tworzenie skomplikowanych analiz, raportów i prognoz. Jednak, tak jak każde narzędzie, Excel ma swoje ograniczenia. Nowe technologie, jak inEwi, wykorzystują nowoczesne podejście do analizy danych i prezentują nowe możliwości, które mogą skutecznie zastąpić tradycyjne arkusze kalkulacyjne.
Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!
23–27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i skupi się na marketingu oraz AI.