Najnowsze
KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii #3 Cyfrowoprzygotowani – digitally ready 2 czerwca 2020
Eksperci KPMG już po raz trzeci spotkają się w wirtualnej przestrzeni z przedsiębiorcami w ramach cyklu "KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii". 2 czerwca odbędzie się kolejna, bezpłatna konferencja online, której agenda w całości zostanie poświęcona wyzwaniom w transformacji cyfrowej.
Technologia pomoże tworzyć elastyczne budżety
O tym jak epidemia koronawirusa przyśpieszyła transformację cyfrową, o szansach i zagrożeniach nowej rzeczywistości, a także o tym, jak za pomocą technologii tworzyć elastyczny budżet mówi Alekander Jarosz, dyrektor Simon-Kucher & Partners, Digital Solutions, globalnego centrum kompetencji.
Segmentacja klientów, czyli jak nie stracić na ofercie i sprzedaży
Przyczyny wyhamowania sprzedaży nie muszą dotyczyć jedynie obszaru pricingu. Równie dobrze odpowiedzialna za ten stan rzeczy może być niewłaściwie skonstruowana oferta wartości albo brak segmentacji klientów.
Zbuduj zróżnicowany zespół, aby zmierzyć się z wyzwaniami AI
Często słyszy się radę: „zatrudniaj filologów ”, ale ważne są praktyczne aspekty rekrutacji, szkolenia i integracji różnorodnych członków zespołu.
Jak polski biznes radzi sobie z pandemią?
Jak na kryzys zareagowali polscy przedsiębiorcy? Czy mieli strategie przetrwania? Jakie widzą szanse na przyszłość?Jak ich zdaniem zmieni się rynek pracy? Poznaj wyniki badań przeprowadzonych przez ICAN Research wraz z redakcją "ICAN Management Review".
Udane spotkania zdalne – precyzyjne zalecenia naukowców
Wnioski z badań mogą poprawić jakość spotkań zdalnych i podtrzymać zaangażowanie uczestników.
Małgorzata Bieniaszewska: Dzisiaj silny znaczy zwinny. Teraz jest najlepszy czas na działanie
„Niektórzy mówią, że kryzys spowolnił ich działanie. W mojej firmie jest dokładnie na odwrót. Pracujemy ze zdwojoną siłą” – mówi Małgorzata Bieniaszewska z MB Pneumatyki. Za wszelką cenę chroni miejsca pracy, dywersyfikując klientów, branże, produkty.
Liderka na trudne czasy
O tym, jak zachować czujność w niepewnych czasach, wykorzystać kryzys do wzmocnienia więzi z pracownikami i klientami, a także z sukcesem przejąć stery w firmie mimo nietypowych okoliczności, opowiada Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie.
Globalne wyzwanie szansą na rozwój
Jak dostosować wdrożone rozwiązania techniczne do nowej rzeczywistości biznesowej?