Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Znamy Mistrzów Innowacyjnej Transformacji!

W ramach konkursu Mistrz Innowacyjnej Transformacji, chcielibyśmy wyłonić i wyróżnić najlepszych liderów cyfrowej transformacji w Polsce – firmy, które wyprzedzają jutro i są doskonałym przykładem organizacji, które najśmielej wkroczyły w nowy wymiar biznesu.

Cyfryzacja to obecnie najsilniejszy trend w transformacji biznesu. To ciągły proces, na który składa się wiele wyzwań. Dlatego w konkursie Mistrz Innowacyjnej Transformacji chcieliśmy wyłonić i wyróżnić najlepszych liderów cyfrowej transformacji w Polsce – firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat wdrożyły projekt oparty na nowych technologiach, w sposób istotny zwiększający efektywność organizacyjną, rynkową lub mający pozytywny wpływ na środowisko i jakość życia.

Mistrzem Innowacyjnej Transformacji w kategorii Technologia i rynek zostaje firma Bio Family.

Mistrzem Innowacyjnej Transformacji w kategorii Technologia i organizacja został Marcin Małek, dyrektor działu wdrożeń w Alior Banku.

W kategorii Odpowiedzialna technologia Mistrzem Innowacyjnej Transformacji zostali ex aequo: Jakub Jasiński, dyrektor e‑commercew CCC, **Witold Ziomek, prezes zarządu wraz z Grzegorzem Kalikiem, menedżerem zakładu eksploatacji sieci, obaj z Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu; a także firma IBM Polska,

Specjalne wyróżnienie magazynu MIT Sloan Management Review Polska, za konkretne rozwiązanie technologiczne, otrzymała firma PZU.

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

Jak wyglądał proces wyłaniania Mistrzów Innowacyjnej Transformacji?

Proces wyłaniania kandydatów do konkursu składał się z trzech etapów. W pierwszym etapie zbieraliśmy zgłoszenia, w drugim przeprowadziliśmy wstępną selekcje i wyłoniliśmy zgłoszenia na podstawie wewnętrznego głosowania do trzeciego etapu, głosowania kapituły.

Warunkiem udziału w konkursie było wypełnienie i wysłanie zgłoszenia. W zgłoszeniu szczegółowo musiał być opisany zgłoszony projekt, a w nim - wskazana rola lidera oraz efekt biznesowy wdrożenia. Przyjęliśmy założenie, że jedna firma mogła zgłosić więcej niż jeden projekt do udziału w konkursie.

W drugim etapie najpierw sprawdziliśmy poprawność wypełnienia zgłoszeń i poprosiliśmy o ich uzupełnienie tak, żeby wyrównać szanse wszystkich kandydatów w zakresie udzielanych informacji. Następnie Zespół Projektowy metodą głosowania przeprowadził wstępną selekcję zgłoszeń. Główne kryteria brane pod uwagę na tym etapie dotyczyły finansowych, pozafinansowych i społecznych wskaźników sukcesu zgłoszonych projektów. W  ten sposób wyłoniliśmy liderów i projekty nominowane do trzeciego etapu - głosowania kapituły.

Głosowanie kapituły miało charakter tajny, opierało się na analizie nadesłanych zgłoszeń i zakończyło się 22 października. W głosowaniu członek Kapituły mógł każdemu zgłoszeniu przyznać od 1‑3 punktów, gdzie 3 oznaczało, że lider jest nominowany do Nagrody za wybitne osiągnięcie.

Zespół projektowy dla każdego zgłoszenia policzył punktację, a nagroda została przyznana liderom, którzy w poszczególnych kategoriach osiągnęli najwyższy wynik. Przyjęty regulamin dopuszczał zgłoszenie firmy powiązanej z członkiem kapituły, ale w tej sytuacji był on wyłączony z głosowania na taką spółkę.


Najpopularniejsze tematy