Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających proces elektronicznej identyfikacji klientów, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientami, a nawet zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.
KIR, główny dostawca technologii dla sektora bankowego, stworzył uniwersalną i bezpieczną usługę do zdalnego potwierdzania tożsamości, która opiera się na bankowości elektronicznej – mojeID.
Dzięki mojeID:
zaoszczędzisz czas;
zadbasz o bezpieczeństwo swojej firmy
rozwiniesz świadczenie swoich usług online.
Zapraszamy do obejrzenia solidnego, merytorycznego webinarium, podczas którego eksperci wyjaśniają, na czym polega elektroniczna identyfikacja klienta i jak może to wpłynąć na rozwój każdej firmy:
W webinarium udział wzięli:
Dariusz Bogdański, Kierownik Projektu w Orange Polska
Maciej Makuszewski, Dyrektor Strategii w Totalizatorze Sportowym
Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej w KIR
Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR
Paweł Wieszała, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w Aegon