Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Zacznij walczyć o klientów jutra

Klienci coraz wyżej stawiają poprzeczkę dostawcom usług i produktów. O tym, kto zwycięży tę rywalizację w kolejnych latach, przesądzą działania, które firmy prowadzą już teraz.

Podczas warsztatów zorganizowanych przez First Data w ramach Laboratorium Przyszłości niemal 100 ekspertów w dziedzinie bankowości i technologii płatniczych zastanawiało się nad przyszłością sektora bankowego i jego klientów. Specjalistom postawiono dwa kluczowe pytania: „Jak będą zachowywali się klienci za 10 lat?” oraz „Jak chciałbyś, aby klienci zachowywali się w perspektywie najbliższej dekady?”. Organizatorzy warsztatów przeanalizowali odpowiedzi i wnioski przedstawili w raporcie Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci marzeń, konfrontując w nim przewidywane postawy klientów z oczekiwaniami sektora bankowego. Ale wiele spostrzeżeń może być przydatnych również w innych branżach.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

...

Zostało 83% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Wojciech Małaszewicz

Dyrektor departamentu wsparcia sprzedaży i zarządzania produktami dla instytucji finansowych w First Data Polska.

Erwin Ziarkiewicz

Menedżer produktu w First Data Polska.


Najpopularniejsze tematy