Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Wyzwalanie innowacyjności

Od kilku lat polskie firmy dostrzegają rolę innowacji jako czynnika będącego źródłem przewagi nad konkurencją. Jednak, aby efektywnie wprowadzać nowe produkt lub usługi, najpierw trzeba zidentyfikować czynniki, które wpływają na innowacyjność w firmie. O tym, jakie elementy są kluczowe w rozwijaniu innowacyjności w przedsiębiorstwach, rozmawiali uczestnicy debaty zorganizowanej przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paula Wąsowska

Doświadczony trener, wykładowca i praktyk biznesu. Prowadzi zajęcia w programie Strategic Leadership Academy.

Borys Stokalski

Założyciel i wieloletni prezes firmy doradczej Infovide, a po fuzji z firmą Matrix – wiceprezes firmy Infovide-Matrix.pl.

Olga Grygier-Siddons

Prezeska PricewaterhouseCoopers w Polsce.

Krzysztof Domarecki

Prezes Selena FM, jednego z największych na świecie producentów chemii budowlanej.


Najpopularniejsze tematy