Duża konkurencja na rynku i coraz większa nieprzewidywalność kolejnych działań innych firm wymagają gotowości do zmian – zwłaszcza w zakresie cyfryzacji. Czy twoja firma jest na to gotowa?
Dziś, aby zdobyć i utrzymać przewagę, trzeba sięgać po najnowocześniejsze i najskuteczniejsze rozwiązania, zapewniające szybką reakcję na każdy trend, bezzwłoczne docieranie do potencjalnych klientów, efektywną aktywizację dotychczasowych odbiorców i – co najważniejsze – większe zyski. Jak tego dokonać?
Już 29 marca 2018 r. weź udział w webinarium organizowanym przez „Harvard Business Review Polska” i Craftware. Podczas spotkania poznasz pasjonujące case study współpracy firmy Craftware i Grupy Provalliance Poland (właściciela brandu Jean Louis David), przedstawione przez członka zarządu Grupy - Tomasza Bączyka - oraz ekspertów Craftware i zyskasz odpowiedzi m.in. na takie pytania:
Jak z sukcesem dokonać cyfrowej transformacji wielooddziałowej firmy i objąć przewagę na rynku?
Jak skutecznie zarządzać rozproszonymi danymi klientów?
Jak wprowadzić płynny przepływ procesów w firmie B2C, skutecznie integrując działania marketingowe, sprzedażowe i posprzedażowe?
Jak lepiej docierać do potencjalnych klientów i wprowadzić spójną, wielokanałową komunikację z odbiorcami?
Jak aktywizować dotychczasowych klientów, by sięgali po kolejne produkty i usługi oferowane przez firmę?
SZCZEGÓŁY WYDARZENIA
Data: 29 marca 2018 r.
Godzina: 10:00
Czas: ok. 60 minut
Zapisz się poprzez formularz umieszczony na dole strony!
Partner webinarium
Partnerem wydarzenia jest firma Craftware. Jak sami o sobie mówią, są kreatorami technologii, tworzą oprogramowanie pomagające biznesowi. „I robimy to dobrze, bo wiemy czego potrzebujesz” - przekonują.
Webinarium jest częścią projektu How to do IT. To twój sprawdzony przewodnik po cyfrowej transformacji i technologiach dla biznesu. Zapisz się na newsletter projektu!
Nasi eksperci
Tomasz Bączyk
Dyrektor generalny Provalliance Poland. Menedżer z 25‑letnim doświadczeniem w branży fryzjerskiej, zarządza największą spółką tej branży w Polsce - Provalliance Poland, będącą częścią koncernu Provalliance, nr 1 fryzjerstwa w Europie.
Sandra Schindler
Craftware. Klientocentrycza Dyrektor Sprzedaży, hobbystycznie angażuje się w projekty i zdobywa wiedzę ekspercką w zakresie SF i CRM.
Jacek Zawłocki
Craftware. Ekspert w dziedzinie CRM, CEO w firmie Craftware, będącej największym lokalnym partnerem Salesforce w Polsce.
Prowadzący
Paweł Górecki
Redaktor „Harvard Business Review Polska”. Posiada ponad 18‑letnie doświadczenie w dziennikarstwie. Pisze o nauce, technologii i biznesie w najważniejszych polskich mediach: Gazeta Wyborcza, Newsweek Polska, Wprost, Rzeczpospolita. Stypendysta Knight Science Journalism Fellowship na Massachusetts Institute of Technology i Harvard University (2011‑2012).
WAŻNE INFORMACJE O POTWIERDZENIU UDZIAŁU. Aby zgłosić udział w wydarzeniu online, posłuż się w formularzu danymi z myICAN – osobistego konta użytkownika hbrp.pl ułatwiającego wygodne korzystanie z zasobów harwardzkiej wiedzy. Jeśli jeszcze nie masz konta, zapraszamy do rejestracji. Pamiętaj, że musisz mieć uzupełniony profil o podstawowe dane.