Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Duża konkurencja na rynku i coraz większa nieprzewidywalność kolejnych działań innych firm wymagają gotowości do zmian – zwłaszcza w zakresie cyfryzacji. Czy twoja firma jest na to gotowa?

Dziś, aby zdobyć i utrzymać przewagę, trzeba sięgać po najnowocześniejsze i najskuteczniejsze rozwiązania, zapewniające szybką reakcję na każdy trend, bezzwłoczne docieranie do potencjalnych klientów, efektywną aktywizację dotychczasowych odbiorców i – co najważniejsze – większe zyski. Jak tego dokonać?

Już 29 marca 2018 r. weź udział w webinarium organizowanym przez „Harvard Business Review Polska” i Craftware. Podczas spotkania poznasz pasjonujące case study współpracy firmy Craftware i Grupy Provalliance Poland (właściciela brandu Jean Louis David), przedstawione przez członka zarządu Grupy - Tomasza Bączyka - oraz ekspertów Craftware i zyskasz odpowiedzi m.in. na takie pytania:

  • Jak z sukcesem dokonać cyfrowej transformacji wielooddziałowej firmy i objąć przewagę na rynku?

  • Jak skutecznie zarządzać rozproszonymi danymi klientów?

  • Jak wprowadzić płynny przepływ procesów w firmie B2C, skutecznie integrując działania marketingowe, sprzedażowe i posprzedażowe?

  • Jak lepiej docierać do potencjalnych klientów i wprowadzić spójną, wielokanałową komunikację z odbiorcami?

  • Jak aktywizować dotychczasowych klientów, by sięgali po kolejne produkty i usługi oferowane przez firmę?

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA

Data: 29 marca 2018 r.
Godzina: 10:00
Czas: ok. 60 minut

Zapisz się poprzez formularz umieszczony na dole strony!

Partner webinarium

Partnerem wydarzenia jest firma Craftware. Jak sami o sobie mówią, są kreatorami technologii, tworzą oprogramowanie pomagające biznesowi. „I robimy to dobrze, bo wiemy czego potrzebujesz” - przekonują.

Webinarium jest częścią projektu How to do IT. To twój sprawdzony przewodnik po cyfrowej transformacji i technologiach dla biznesu. Zapisz się na newsletter projektu!

Nasi eksperci

Tomasz Bączyk

Dyrektor generalny Provalliance Poland. Menedżer z 25‑letnim doświadczeniem w branży fryzjerskiej, zarządza największą spółką tej branży w Polsce - Provalliance Poland, będącą częścią koncernu Provalliance, nr 1 fryzjerstwa w Europie.

Sandra Schindler

Craftware. Klientocentrycza Dyrektor Sprzedaży, hobbystycznie angażuje się w projekty i zdobywa wiedzę ekspercką w zakresie SF i CRM.

Jacek Zawłocki

Craftware. Ekspert w dziedzinie CRM, CEO w firmie Craftware, będącej największym lokalnym partnerem Salesforce w Polsce.

Prowadzący

Paweł Górecki

Redaktor „Harvard Business Review Polska”. Posiada ponad 18‑letnie doświadczenie w dziennikarstwie. Pisze o nauce, technologii i biznesie w najważniejszych polskich mediach: Gazeta Wyborcza, Newsweek Polska, Wprost, Rzeczpospolita. Stypendysta Knight Science Journalism Fellowship na Massachusetts Institute of Technology i Harvard University (2011‑2012).

WAŻNE INFORMACJE O POTWIERDZENIU UDZIAŁU. Aby zgłosić udział w wydarzeniu online, posłuż się w formularzu danymi z myICAN – osobistego konta użytkownika hbrp.pl ułatwiającego wygodne korzystanie z zasobów harwardzkiej wiedzy. Jeśli jeszcze nie masz konta, zapraszamy do rejestracji. Pamiętaj, że musisz mieć uzupełniony profil o podstawowe dane.

Zostało -1483% artykułu.

Personalizuj swoją ścieżkę rozwoju

Materiał dostępny dla zalogowanych użytkowników

Masz już konto?

Tomasz Bączyk

Dyrektor generalny Provalliance Poland. Menedżer z 25‑letnim doświadczeniem w branży fryzjerskiej, zarządza największą spółką tej branży w Polsce - Provalliance Poland, będącą częścią koncernu Provalliance, nr 1 fryzjerstwa w Europie.

Paweł Górecki

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska

Jacek Zawłocki

CEO, Craftware.

Sandra Schindler

Craftware. Klientocentrycza Dyrektor Sprzedaży, hobbystycznie angażuje się w projekty i zdobywa wiedzę ekspercką w zakresie SF i CRM.


Najpopularniejsze tematy