ODNOSZĄC SIĘ do wyzwania, przed którym stanęli menedżerowie Turbo Event, warto zwrócić uwagę na specyficzne warunki prowadzenia biznesu takiej firmy. Agencje eventowe mają charakterystyczną strukturę, ponieważ zwyczajowo zatrudniają dużo więcej wolnych strzelców i podwykonawców niż pracowników na etatach. Ta proporcja wynosi nawet 20 do 1, co znacząco odbiega od średniej większości przedsiębiorstw. Koncepcja koncertu, zawodów, festiwalu czy innych wydarzeń jest opracowywana i zarządzana siłami wewnętrznymi, ale realizacją dużych projektów zajmuje się cała armia zewnętrznych podwykonawców i dostawców. Dlatego kluczem do sukcesu organizowanego wydarzenia są, poza samym pomysłem, umiejętności logistyczne i zdolność do skutecznego zarządzania firmami i pracownikami wynajętymi do konkretnego projektu.
Warto podkreślić, że na powodzenie wydarzenia i sukces biznesowy mają wpływ nie tylko wynajęci ludzie...