Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Tomasz Pawlikowski: Sukces firmy zajmującej się organizacją eventów zależy od powtarzalności i kreatywności

ODNOSZĄC SIĘ do wyzwania, przed którym stanęli menedżerowie Turbo Event, warto zwrócić uwagę na specyficzne warunki prowadzenia biznesu takiej firmy. Agencje eventowe mają charakterystyczną strukturę, ponieważ zwyczajowo zatrudniają dużo więcej wolnych strzelców i podwykonawców niż pracowników na etatach. Ta proporcja wynosi nawet 20 do 1, co znacząco odbiega od średniej większości przedsiębiorstw. Koncepcja koncertu, zawodów, festiwalu czy innych wydarzeń jest opracowywana i zarządzana siłami wewnętrznymi, ale realizacją dużych projektów zajmuje się cała armia zewnętrznych podwykonawców i dostawców. Dlatego kluczem do sukcesu organizowanego wydarzenia są, poza samym pomysłem, umiejętności logistyczne i zdolność do skutecznego zarządzania firmami i pracownikami wynajętymi do konkretnego projektu.

Warto podkreślić, że na powodzenie wydarzenia i sukces biznesowy mają wpływ nie tylko wynajęci ludzie...

Zostało 77% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Pawlikowski

CEO Central & Eastern Europe + CIS w Publicis Worldwide

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy