Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Nieważne, czy reprezentujesz dużą organizację, czy przedsiębiorstwo działające na mniejszą skalę. Jeśli poważnie myślisz o zwiększaniu sprzedaży, nie może cię tam zabraknąć. Już wkrótce w Warszawie startują zajęcia w ramach programów ICAN Total Selling™ – prestiżowych szkoleń dla osób zarządzających sprzedażą.

Polskie firmy rosną w imponującym tempie. Wielu z nich udało się w ciągu ostatniej dekady przekształcić z małych przedsiębiorstw w kilkusetosobowe organizacje działające na wielu rynkach. Tak dynamiczny wzrost wiąże się jednak z poważnymi wyzwaniami w sprzedaży – głównie z tym, że firmie coraz trudniej jest pozyskiwać nowych klientów.

Ostatecznie dochodzi do tego, że sprzedaż staje się barierą rozwoju firmy – mówi dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” i twórca programów z linii ICAN Total Selling™. Ale w prowadzonych przez nas cyklicznie badaniach menedżerowie podkreślają również codzienne problemy, które składają się na ten większy obraz - dodaje.

Zbyt długi okres wdrożenia nowych sprzedawców w firmie, wysoka retencja pracowników, problemy z motywacją handlowców, uleganie presji na obniżanie ceny, nieumiejętność wyróżnienia oferty w oczach klienta – to jedne z ważniejszych wyzwań.

Z naszych badań wynika, że osoby zarządzające sprzedażą potrzebują dwóch zestawów kompetencji. – komentuje dr Jankowski. Muszą być jednocześnie świetnymi liderami, zdolnymi stworzyć, utrzymać i rozwijać skuteczny zespół sprzedaży, a do tego muszą dysponować narzędziami strategicznymi pomagającymi zwiększać sprzedaż przy jednoczesnym obniżaniu jej kosztów. W odpowiedzi na te potrzeby powstała linia programów ICAN Total Selling™ - dodaje.

<a href=””https://www.ican.pl/szkolenia/otwarte/slp”>Sales Leadership Program™ skupia się na takich tematach jak zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutacja sprzedawców oraz coaching sprzedażowy. Dzięki udziałowi w tym programie skróciliśmy proces wdrażania nowych sprzedawców z 12 do 6 miesięcy – mówi Paweł Węcłowski, dyrektor ds. sprzedaży w Volvo Trucks Poland.

Z kolei Sales Strategy Program™ pozwala uczestnikom w nowy sposób spojrzeć na organizację procesów sprzedaży, sprzedaż wielokanałową, negocjacje w sprzedaży, zarządzanie marżą czy zarządzanie kluczowymi klientami. O tym, jak ważne jest strategiczne podejście do sprzedaży, przekonuje inny absolwent programu z linii ICAN Total Selling™, Wiesław Mróz – dyrektor Biura Sprzedaży Agencyjnej z PZU Życie. Czasy, gdy raz obrana strategia wystarczała na lata, już dawno minęły. Program pozwolił mi opracować nową strategię, w realizacji której kluczowa stała się udoskonalona oferta wartości.

Każdy z programów to 7 dwudniowych sesji rozłożonych w ciągu roku. Jak podkreślają uczestnicy, taka forma szkolenia ze sprzedaży pozwala w wygodny sposób pogodzić podnoszenie kompetencji z bieżącymi obowiązkami zawodowymi i życiem rodzinnym.
Obecnie ICAN Institute prowadzi nabór do obu programów. Sales Leadership Program™ startuje 15 czerwca, a Sales Strategy Program™ – już 11 maja 2018 r., dlatego warto dokonać wyboru już dzisiaj i zarezerwować swoje miejsce.

Więcej informacji na temat zawartości merytorycznej szkoleń handlowych oraz formularze zgłoszeniowe można znaleźć na www.ican.pl/ican‑total‑selling.

Paulina Grzęda

Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".


Najpopularniejsze tematy