Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Strategia firmy w świecie danych

Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne? Na to pytanie – podczas pierwszego Kongresu ICAN Management Review – odpowiedział Dariusz Kwieciński, prezes zarządu w Fujitsu Polska w swoim wystąpieniu „Reimagine your business: strategia firmy w świecie danych”.

Ponad 50% firm uważa, że satysfakcja klientów oraz efektywność konkurencyjna na rynku to najważniejsze elementy w przypadku funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Firmy, które odnoszą sukces na rynku, nauczyły się pracować z danymi, wykorzystywać i monetyzować je. Nazywamy je firmami „Data Driven”.

Największe wyzwania według prezesa Fujitsu:

  1. Środowisko Hybrid IT (od Edge przez Core do Chmury)

  2. Kontrola ryzyka biznesowego i finansowego

  3. Innowacyjny Customer Experience

Przykład wykorzystania danych: Portugalska Agencja Ubezpieczeń Społecznych. Stworzono platformę analityczną opartą na Hadoop (system rozproszonego przechowywania i przetwarzania danych – red.), która pozwoliła na efektywne wykorzystanie Big Data. Rezultat to oszczędność 200 milionów euro na wypłatach świadczeń dzięki skutecznej analizie danych.

Co‑creation - sposób na współpracę w poszukiwaniu innowacji. W przypadku każdego problemu rozwiązanie jest inne.

Dlatego warto się przyjrzeć czterem głównym obszarom, przedstawiającym tematykę, z którą należy się zmierzyć:

  1. Technologie

  2. Ekosystem partnerów

  3. Usługi dla transformacji danych

  4. Wiedza wewnątrz organizacji.

Nie uda się przeprowadzić skutecznej transformacji cyfrowej w oparciu o wyłącznie jeden z powyższych obszarów.

Do 2025 r. 75% danych, które dotyczą danej firmy będzie powstawało poza nią.

Zobacz całe wystąpienie w formie wideo:

Kongres ICAN Management Review „Liderzy Jutra”

Kongres odbył się 27 i 28 października 2020 roku. Niemal 40 ekspertów z Polski i ze świata podczas swoich wystąpień podzielonych na 13 sekcji tematycznych omówiło najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu. Wykładom, wywiadom, debatom i prezentacjom przyglądało się ponad 1500 uczestników.

Kolejne materiały poświęcone Kongresowi, w tym relacje z obu dni wydarzenia oraz poszczególne wystąpienia w formie wideo, znaleźć można pod tym linkiem.


Najpopularniejsze tematy