Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sprzedaż to budowanie opowieści

Zdecydowana większość sprzedawców nie realizuje swoich planów. Tylko nieliczni mają naturalny dar nawiązywania trwałych relacji z klientem, które prowadzą do udanych transakcji. W praktyce w relacji B2B dominuje model, w którym 13% sprzedawców generuje 87% sprzedaży. Klucza do sukcesu należy szukać w budowaniu więzi i wysokich kompetencjach sprzedawców – twierdzi Mike Bosworth, autor książki Solution Selling.

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Michael Bosworth

Michael Bosworth jest autorem książki Solution Selling: Creating Buyers in Difficult Selling Markets (1994) oraz współautorem Customer Centric Selling (2003). Ponadto napisał wraz z Benem Zoldanem książkę What Great Salespeople Do (2011).

Sergiusz Prokurat

Dyrektor Centrum Studiów Polska-Azja (CSPA), wykładowca nauk ekonomicznych na Euroregional University of Economy oraz na studiach MBA organizowanych przez ISG Paris.


Najpopularniejsze tematy