Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?

Monika Ferreira analizuje, jak udane strategie pozwalają przełamywać bariery w rozwoju firmy. W dalszej części wystąpienia rozmawia także z Damianem Rybakiem, dyrektorem ds. franczyzy w Pizza Hut Amrest.

Skuteczne firmy dążą do jak największego upraszczania strategii.

Tylko 9% firm udaje się osiągać zyskowne wzrosty.

Damian Rybak: Pizza Hut ma prawie 500 restauracji – od Atlantyku aż po Ural. Dla nas obszar digitalowy jest bardzo ważny, pracujemy nad nim aktywnie już od 2014 roku, współpracując z franczyzobiorcami i orientując się na nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Wypuszczając produkt na rynek wiemy, że on już jest przestarzały, dlatego trzeba podchodzić do działań firmy bardzo elastycznie i uczyć się na bieżąco, tak aby wprowadzać korzystne zmiany.

Damian Rybak: Elementów naszej działalności jest bardzo dużo, dlatego staramy się w każdym z obszarów pomóc franczyzobiorcom, wcześniej testując rozwiązania w małej skali. Chodzi o to, aby zapewnić przygotowanie restauracji „pod klucz”. Np. dajemy gotowe rozwiązanie w aspekcie delivery, co dziś, w dobie COVID‑19, jest bardzo ważne.

Zostało -81% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Damian Rybak

Dyrektor ds. Franczyzy, AmRest

Monika Ferreira

Doradca strategiczny & Partner Zarządzający w praktyce doradztwa strategicznego w I’GS In Good Strategy.


Najpopularniejsze tematy