Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sekret skutecznej komunikacji

We współczesnej rzeczywistości biznesowej coraz częściej liczą się sprawność działania i produktywność organizacji. Aby je wzmacniać, potrzeba narzędzi do lepszej komunikacji i integracji działań. W dziale badań i analiz ICAN Research zbadano1, jak zmieniła się rola komunikacji wewnętrznej w organizacji w ostatnim czasie. Określono też, jak efektywne dzielenie się wiedzą i informacjami pomaga rozwijać sprawność działania i jak wpływa na poprawę produktywności. Wreszcie, które dokładnie narzędzia pozwalają na zwiększenie wykorzystania potencjału komunikacji wewnętrznej w biznesie.

Wyniki przeprowadzonych rozmów pokazują, że chociaż przez wiele lat komunikacja wewnętrzna sprowadzana była do zwykłego informowania, obecnie wkracza w obszary wsparcia biznesu. Wdrożenie usprawnień wymaga jednak usystematyzowanego podejścia do zarządzania komunikacją. Potrzebne są nie tylko wyznaczone osoby lub zespoły, ale również narzędzia wspierające komunikację...

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Piotr Kwiatkowski

Redaktor ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy