Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Poznaj prawdę o swoim kontrahencie

Zarówno przedsiębiorcy, jak i menedżerowie są coraz bardziej świadomi zagrożeń wynikających ze współpracy z partnerem, na temat którego brak pełnej informacji. Dlatego aż 91% uczestników przeprowadzonego w 62 krajach 14. Światowego Badania Nadużyć Gospodarczych EY uważa, że informacje dotyczące kontrahentów oraz ich beneficjentów są dla nich bardzo ważne.

Wydaje się, że świadomość roli transparentności biznesu rośnie wraz z poziomem rozwoju rynku, gdyż wagę przejrzystości partnerów biznesowych dostrzega 94% respondentów na rynkach rozwiniętych. W Polsce 88% ankietowanych jest zainteresowanych poznaniem informacji o partnerach biznesowych.

Zostało 76% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Mariusz Witalis

Partner EY, lider Zespołu Zarządzania Ryzykiem Nadużyć w Polsce i w regionie Central, Eastern and Southeastern Europe & Central Asia (CESA).


Najpopularniejsze tematy