Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Pożądane nawyki skutecznego lidera

Wraz z transformacją cyfrową oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji ulegają dotychczasowe biznesowe paradygmaty, zmienia się też portret skutecznego lidera.

Jak w tej rzeczywistości odnajdują się polscy menedżerowie? W swoich działaniach są bardziej skupieni na otoczeniu zewnętrznym i kreowaniu wizerunku firmy niż na kwestiach związanych z zarządzaniem ludźmi i budowaniem kapitału społecznego. Jak pokazują wyniki badania Przywództwo przyszłości. Polski lider gotowy na zmiany? przygotowanego przez firmę doradczą PwC, nie pełnią roli charyzmatycznych liderów dla pracowników, a umiejętne wykorzystywanie najnowszych technologii nie jest ich najmocniejszą stroną.

Zarządzający firmami stoją obecnie przed ogromnym wyzwaniem. Nie mogą już dłużej postępować według pewnych schematów i przyzwyczajeń, nawet jeżeli do tej pory przynosiły oczekiwane rezultaty. Rynek potrzebuje nowego modelu kompetencji przywódczych.

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Anna Sieńko

Partner PwC, lider zespołu ds. technologii w Europie Środkowej i Wschodniej.


Najpopularniejsze tematy