Polska edycja „Harvard Business Review” pojawiła sie na rynku na początku 2003 roku. Już od pierwszego numeru postanowiliśmy, że naszą misją jest dostarczanie polskim menedżerom i przedsiębiorcom najlepszej i najbardziej aktualnej praktycznej wiedzy biznesowej. Wyszliśmy przy tym z założenia, że nie ograniczymy się do wiedzy harwardzkiej, ale wzbogacimy ją o polskie dobre praktyki, bo właśnie lokalne doświadczenia najlepiej sprawdzają się w lokalnych warunkach.
Na początku wiekszość artykułów publikowanych na łamach naszego magazynu koncentrowała się na tematyce strategii i przywództwa w biznesie. Tematy te wciąż u nas dominują, ale z czasem, starając się nieustannie wyprzedzać rynek, zaczęlismy postrzegać je szerzej niz 16 lat temu, gdy HBRP stawiał pierwsze kroki. Pamiętamy o strategii i przywództwie, ale równocześnie kierujemy się ku zwinności i nowym technologiom, które coraz silniej przesądzaja o sukcesie w biznesie. Dlatego skupiamy coraz więcej uwagi na innowacyjności, wyzwalaniu zaangażowania, zarządzaniu ryzykiem, wyszukiwaniu i rozwoju talentów w dziedzinach biznesu. Ostatnio zagościły u nas na stałe cyfryzacja i zwinność, nie obok strategii czy zarządzania, ale jako ich integralne elementy.
Patrząc z perspektywy czasu na 200 wydań „Harvard Business Review Polska”, szczególnie cenimy fakt, ze udało nam się wspólnie z Państwem zbudować silną społeczność Autorów, Czytelników oraz Absolwentów naszych szkoleń. Chcemy nadal rozwijać te społeczność, docierać tam, gdzie są obecni menedżerowie i przedsiębiorcy, dlatego modyfikujemy nie tylko tematykę, ale i formę magazynu. Konsekwentnie unowocześniamy szatę graficzną, zwiększamy obecność w internecie i rozwijamy prenumeratę elektroniczną. W najbliższej przyszłości skupimy się na rozwoju form cyfrowych, aby ułatwić Państwu dostęp do treści i dostosować je jeszcze lepiej do Waszych potrzeb i zainteresowań.
A tymczasem w naszym dwusetnym wydaniu polecamy Państwu 200 stron solidnej biznesowej wiedzy. Zapraszamy do lektury!