Inicjatywy na rzecz środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego są bardzo potrzebne, a ich rosnąca liczba cieszy. Sęk w tym, że nie zawsze są częścią większej strategii i mają realny wpływ na otoczenie. Dobre intencje to zdecydowanie za mało, firmy potrzebują dziś strategicznej wizji i planu na jej realizację. Tego coraz częściej wymagają inwestorzy, klienci i pracownicy.
Podczas webinarium „Nowe spojrzenie na zrównoważony rozwój” eksperci dyskutowali na temat praktycznych zastosowań i wyzwań związanych z CSR (ang. Corporate Social Responsibility). Gośćmi Joanny Koprowskiej, redaktorki ICAN Management Review i MIT Sloan Management Review Polska byli: Iwona Jacaszek‑Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, Jakub Krzewina, menedżer ds. zrównoważonego rozwoju w Raben Group oraz Daniel Goszczyński, starszy specjalista ds. PR i komunikacji w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Po obejrzeniu nagrania z webinarium dowiesz się:
Jak przechodzić od zamiarów zmieniania świata na lepsze do realnych i mierzalnych wyników?
Jak pandemia zmieniła podejście firm do zrównoważonego rozwoju?
Jak zmienia się myślenie o prowadzeniu biznesu i dlaczego firmy powinny zdefiniować swój cel istnienia?
Jakimi informacjami dotyczącymi działań na rzecz zrównoważonego rozwoju firma powinna się dzielić, a jakimi nie?