Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Najlepsze artykuły o marketingu i sprzedaży 2016

Jak kształtuje się współczesna rola marketingu i co ma wspólnego z zespołami programistów? W jaki sposób zatrudniać najlepszych sprzedawców? Jak sprzedawać dzięki LinkedIn?

Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących marketingu i sprzedaży.

Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:

Przypominamy także, że <a href=””https://login.ican.pl/” rel=”nofollow”>zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.

Marketing i sprzedaż – najlepsze materiały

Brand hero – rozwiń swoją strategię marki 

Ireneusz Larysz PL

Idea brand hero znacznie wykracza poza umieszczanie jego wizerunku np. w logo lub na opakowaniach produktu.

7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn 

Joanna Koprowska PL

W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?

5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B 

Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL

5 rad dotyczących polityki cenowej twojej firmy.

Za klientem B2B stoi człowiek 

Joanna Sieniawska PL

Świat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy.

Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej 

Krzysztof Folta PL

Prezes firmy TIM SA, będącej jednym z największych w Polsce dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, doszedł do wniosku, że w najbliższych latach Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym – nie tylko dla odbiorców detalicznych, ale również w segmencie B2B.

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.


Najpopularniejsze tematy