Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Najlepsze artykuły o finansach 2016

Jak dobrze wycenić produkt lub usługę? Co sprawia, że najlepsi liderzy są tak efektywni? Jak uniknąć spadku zyskowności?

Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Efektywność i finanse, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących efektywności i finansów.

Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:

Przypominamy także, że <a href=””https://login.ican.pl/” rel=”nofollow”>zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.

Efektywność i finanse – najlepsze materiały

Dlaczego tak niewiele firm realizuje cele sprzedażowe 

Tomasz Nowak PL, Paweł Bombola PL

Część firm już na etapie planowania godzi się ze spadkiem rentowności w zamian za wzrost sprzedaży lub wolumenu.

Jak uniknąć spadku zyskowności? 

Martyna Baran PL, Marta Trusiewicz PL

Całkowity Koszt Posiadania: tanio posiąść czy tanio posiadać? 

Jarosław Gracel PL

Czego nauczyć może nas „szwajcarski zegarek” kosztów i korzyści?

7 filarów skutecznego wdrożenia polityki cenowej 

Przemysław Białokozowicz PL, Michał Zimiński PL

Cena ma największy wpływ na zyski firmy.

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.


Najpopularniejsze tematy