biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Monitoring jako narzędzie do... zwiększania sprzedaży

Monitoring jako narzędzie do... zwiększania sprzedaży

Premium

Kamery umieszczone na ścianach i sufitach sklepów czy galerii handlowych większości osób kojarzą się wyłącznie z działaniami z zakresu bezpieczeństwa. Osoby zajmujące się sprzedażą zainteresuje na pewno informacja, że można je także wykorzystać w inny sposób, osiągając dzięki temu realne zwiększenie poziomu sprzedaży. Na temat inteligentnego monitoringu i sztucznej inteligencji porozmawiałem z Piotrem Bettinem z firmy Konica Minolta.

Tomasz Kulas, „MIT Sloan Management Review Polska”: Czym inteligentny monitoring różni się od tradycyjnego wykorzystania kamer przemysłowych?

Piotr Bettin, Konica Minolta: Monitoring inteligentny, podobnie jak tradycyjny, wykorzystuje obraz rejestrowany przez kamery wideo, ale zasadniczą różnicą jest prowadzenie analizy zgromadzonych nagrań za pomocą zaawansowanych narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji. W celu wydobycia dodatkowych informacji łączone są dane z czujników wizualnych, termicznych i dźwiękowych. Rozróżniana jest wielkość obiektów i uwzględniana perspektywa. Możliwe też jest na przykład tworzenie tzw. map cieplnych pomieszczeń o największym zagęszczeniu ruchu.

Zostało 74% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"