Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Większość firm skupia się w pierwszym rzędzie na samym tworzeniu innowacyjnych produktów lub usług, a dopiero w drugiej kolejności myśli o ich wycenie. Madhavan Ramanujam twierdzi, że to zła kolejność – wycena powinna wyprzedzać proces projektowania produktu lub oferty.
DIGITAL PRICING
JAKO NARZĘDZIE PRZEWAGI W CYFROWEJ RZECZYWISTOŚCI
Weź udział w konferencji z udziałem Madhavana Ramanujama i poznaj innowacje pricingowe, które stosują największe firmy i startupy na świecie, w tym jednorożce z Doliny Krzemowej. Twoja firma również może je wykorzystać i odnieść sukces!
24 marca 2021, formuła online
Czemu? Najlepsze innowacje stanowią odpowiedź na konkretne potrzeby określonych grup klientów, w tym także na to, ile będą oni skłonni zapłacić, by te potrzeby zrealizować. Dlatego kwestia wyceny i monetyzacji innowacji powinna towarzyszyć jej twórcom już samego od początku.
Zobacz pełen wywiad z Madhavanem Ramanujamem, członkiem zarządu i partnerem w Simon‑Kucher & Partners z siedzibą w San Francisco i współautorem bestsellerowej książki Monetyzacja innowacji. Madhavan przeprowadził ponad 250 projektów monetyzacji dla klientów internetowych, oprogramowania i technologii (w tym ponad 20 “jednorożców”), pomagając wprowadzać na rynek wiele nowych produktów. Rozmawia Paweł Górecki, redaktor naczelny MIT Sloan Management Review Polska – wywiad w języku angielskim: