Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Mniej produktów to większe zyski

Mark Gottfredson, dyrektor w biurze doradztwa strategicznego Bain & Company w Dallas, jeden z  25 najlepszych konsultantów na świecie w 2005 r. wg Consulting Magazine, mówi w wywiadzie z Andrzejem Łokajem, redaktorem Harvard Business Review Polska o tym, jak ograniczenie oferty produktowej może przełożyć się na wzrost sprzedaży.

uruchamianie filmu

Mark Gottfredson

Partner w biurze Bain & Company w Dallas. Przepracował już ponad 25 lat w branży konsultingowej. W 2005 roku znalazł się na liście 25 najlepszych konsultantów na świecie wg Consulting Magazine.

Andrzej Łokaj

Andrzej Łokaj jest redaktorem w Harvard Business Review Polska.


Najpopularniejsze tematy