Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Marka osobista w siedmiu krokach

Każdy z nas potrzebuje marki osobistej do budowania rozpoznawalności w swoim środowisku, zdobywania wiarygodności i wyróżnienia się na rynku. Dowiedz się, jak ją wykreować.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić przewodnik turystyczny. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na wydawnictwach podróżniczych, więc zwrócisz uwagę na te książki, które mają najciekawszą okładkę. Spośród kilkunastu dostępnych przewodników szybko wybierasz dwa z najatrakcyjniejszymi okładkami. Siadasz w domu do lektury i okazuje się, że jeden z nich jest całkiem niezły, ale drugi to zmarnowane pieniądze.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

...

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Sergiusz Trzeciak

Ekspert w dziedzinie public relations, budowania marki osobistej, trener i konsultant, autor dziesięciu książek, w tym „Personal branding for Leaders”.


Najpopularniejsze tematy