Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Firmy muszą dziś budować osobistą relację ze swoimi klientami, a technologia powinna im to ułatwiać – przekonuje ekspert firmy Deloitte.

W ramach projektu How to do IT rozmawiamy z przedstawicielami firm, które oferują biznesowi wsparcie technologiczne. Pytamy ich o najważniejsze wyzwania, przed którymi stoją przedsiębiorcy i o to, jak sobie z nimi poradzić.

O to, jak wygląda nowoczesne zarządzanie relacjami z klientem i jaką rolę odgrywa w tym temacie technologia zapytaliśmy Macieja Dakowicza, Senior Consultanta w zespole Salesforce w Deloitte Digital.

Konsumenci oczekują dziś bardzo spersonalizowanej komunikacji. Jak wynika z badań, 80% decydentów biznesowych oczekuje komunikacji w czasie rzeczywistym, a dwie trzecie konsumentów deklaruje, że jest w stanie zmienić markę, jeśli poczują, że są traktowani jak liczby – przekonuje nasz rozmówca. Oznacza to, że przed każdą firmą stoi bardzo duże wyzwanie: zaoferowanie klientom poczucia osobistego traktowania. Systemy technologiczne powinny to zadanie ułatwiać. W jaki dokładnie sposób?

Zapytaliśmy też, jak zmienia się rola marketingu w firmach i jak bardzo otwarty powinien on być na zmiany technologiczne. Zdaniem Macieja Dakowicza działy marketingu muszą dziś pracować bardzo blisko z działem sprzedaży i osobami odpowiedzialnymi za rozwój produktów i technologii. Powinny również oferować klientom unikalne doświadczenia kontaktu z marką. Jakie konkretne technologiczne trendy są ważne dla szefów marketingu? Więcej na ten temat w poniższym materiale wideo.

Tych z Państwa, którzy są zainteresowani wdrożeniem efektywnych rozwiązań z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, marketingu czy e‑handlu – zapraszamy do kontaktu z panem Maciejem Dakowiczem (mdakowicz@deloittece.com).

Ten tekst jest częścią projektu How to do IT. To twój sprawdzony przewodnik po cyfrowej transformacji i technologiach dla biznesu. Zapisz się na newsletter projektu!

Maciej Dakowicz

Senior Consultant w zespole Salesforce w Deloitte Digital.


Najpopularniejsze tematy