Wybór właściwych kanałów komunikacji może być jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu wejścia na rynek SIB Banku. Jednak kluczowym czynnikiem będzie znalezienie wyróżnika, który ma być komunikowany w tych kanałach – to on przesądzi o sukcesie lub klęsce strategii nowego banku.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy
Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?
Wejście z ofertą kredytów konsumpcyjnych na polski rynek, gdzie działa tak wiele banków uniwersalnych i instytucji parabankowych, które oferują różnego rodzaju pożyczki i kredyty, będzie niewątpliwie zadaniem niezwykle trudnym, wymagającym od menedżerów zarówno optymalnego wyboru kanałów komunikacji, jak i przygotowania unikatowej oferty. Niewątpliwie media tradycyjne, takie jak telewizja, zapewniają największy zasięg w wybranej przez bank SIB grupie docelowej, stąd Irlandczycy mają częściowo rację, dążąc do prowadzenia komunikacji tymi kanałami.