Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Podczas III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska Agnieszka Operhalska z Signify przedstawiła jak zmieniła się sytuacja na rynku nieruchomości i co nas czeka w najbliższych miesiącach.

Ekspertka w swoim wystąpieniu podkreślała, że centra handlowe umierają, a sprzedaż przechodzi do internetu. Wyjaśniła, że w 2020 roku sprzedaż stacjonarna spadał o 7 proc. ale już sprzedaż online wzrosła o 60 proc. Wzrosła powierzchnia magazynów o blisko 10 proc. i jest tych powierzchni już ponad 20 milionów metrów kwadratowych.

Agnieszka Operhalska opowiadała również o tym, że klienci są w stanie zapłacić nawet 35% więcej za dany produkt, jeśli będzie on przyjazny dla środowiska. Jej zdaniem fair trade i lokalność to mocne trendy na rok 2021.

Ekspertka mówiła także o problemie danych. Te historyczne nie są adekwatne, bowiem rok 2020 był znacznie różny niż 2019. Podkreślała, że  istnieje wysoka konieczność zbierania danych w czasie rzeczywistym. 

Oglądając wystąpienie Agnieszki Operhalskiej podczas III Kongresu MIT SMRP dowiesz się m.in.

  1. Jak pandemia zmieniła rynek nieruchomości.

  2. Jak będą wyglądać biura w epoce po pandemii.

  3. Jak rozwój e‑commerce wpłynie na rynek nieruchomości.

  4. W co warto inwestować w segmencie nieruchomości w roku 2021.

  5. Dlaczego zbieranie danych rzeczywistych jest kluczowe w analizie rynku nieruchomości.

Agnieszka Operhalska

CEE Office & Industry Sales Director, Signify


Najpopularniejsze tematy