Szybko zmieniający się biznes wymaga od dyrektorów finansowych otwartości i gotowości do przyjmowania nowych wyzwań. Jak najlepiej wykorzystać zmienne warunki?
Klub CFO to inicjatywa KPMG i ICAN Institute, wydawcy „Harvard Business Review Polska”, skierowana do dyrektorów finansowych. Zapewnia dostęp do wiedzy na najwyższym, światowym poziomie, pozwalającej na podniesienie kwalifikacji jako nowoczesny CFO, a także na nawiązanie nowych relacji biznesowych i wymianę doświadczeń. Klub CFO wspiera osoby zajmujące się w przedsiębiorstwie finansami w kompleksowy sposób, przystosowując je do roli lidera zmian.
W ramach działań statutowych Klubu CFO odbyła się debata, której tematem przewodnim były kwestie związane z nowymi wyzwaniami stojącymi przed CFO.
Spotkanie poprowadził Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego „Harvard Business Review Polska”, a jego gośćmi byli:
Violetta Małek, dyrektor w dziale usług doradczych KPMG,
Anna Gregorczyk, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw w Banku Millennium,
Aneta Sikora, dyrektor sprzedaży i marketingu w RR Donnelley,
Paweł Szczepankowski, dyrektor zarządzający w Atradius Polska,
Jakub Bejnarowicz, szef CIMA w Europie Centralnej i Wschodniej.
Spotkanie rozpoczęło się od bardzo istotnego pytania, będącego jednocześnie tematem przewodnim całej debaty: jakim wyzwaniom muszą sprostać CFO w obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającej się gospodarki światowej?
Słuchacze debaty mogą dowiedzieć się także między innymi:
jak CFO powinien reagować na zmiany zachodzące obecnie w gospodarce światowej oraz na rodzimym rynku?
jak można wykorzystać kompetencje miękkie w nowej rzeczywistości biznesowej?
jakie wyzwania dla dyrektorów finansowych niesie ze sobą robotyzacja, zmiany w modelu biznesowym i w zarządzaniu kapitałem ludzkim?
jaka jest obecnie rola CFO w obszarze pozyskiwania i utrzymywania talentów w dziale finansowym?
w jaki sposób dyrektorzy finansowi mogą korzystać z potencjału milenialsów?
Zapraszamy do obejrzenia zapisu wideo debaty.