Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
JAKIE PROBLEMY ROZWIĄŻE BLOCKCHAIN

Przed zaadaptowaniem technologii rozproszonych rejestrów firmy muszą zastanowić się nad tym, jak wykorzystać blockchain w ogólnej ogólnej strategii.

TECHNOLOGIE ROZPROSZONYCH REJESTRÓW – znane pod zbiorczą nazwą łańcucha bloków (blockchain) – wdarły się do świata biznesu przy wtórze ogromnego szumu w mediach. Wielu ludzi oczekuje, że technologie te zrewolucjonizują istniejące branże i zaowocują powstaniem nowych rodzajów firm.

Po części medialna wrzawa może być rzeczywiście uzasadniona, ale tylko pod tym warunkiem, że organizacje skupią się na tym, w jaki sposób blockchain może wesprzeć ich strategię. Bez tego firmy ryzykują, że zainwestują pokaźne środki w inicjatywy, które nie wykreują znaczącej wartości.

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Karim Lakhani

Jest profesorem zarządzania w katedrze Charlesa E. Wilsona w Harvard Business School oraz założycielem i współkierownikiem uniwersyteckiego Laboratory for Innovation Science. Wspólnie napisali książkę Competing in the Age of AI: Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World (Harvard Business Review Press, 2020).


Najpopularniejsze tematy