Dostępne na rynku platformy CRM są tak zaprojektowane, aby obsługiwać pełną historię relacji z klientem: od pierwszego kontaktu, przez wszystkie działania związane ze sprzedażą, aż po serwis. Coraz więcej firm docenia znaczenie tego typu rozwiązań.
Systemów CRM nie można jednak używać zamiennie. Konkretne rozwiązanie musi być dopasowane do tego, w jakiej branży działa firma i jakie konkretne potrzeby chce rozwiązać. O tym, jak ważny jest wybór właściwego systemu i partnerska relacja firmy z jego dostawcą, przekonała się firma Provaliance – właściciel sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David. Zainteresowała się nowym rozwiązaniem, ponieważ chciała umożliwić klientom m.in. rezerwację wizyt online. Aby ten cel osiągnąć, weszła w relację z firmą Craftware wdrażającą rozwiązania Salesforce.
Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium z udziałem przedstawicieli firm Craftware i Provalliance. Spotkanie zorganizowane zostało przez „Harvard Business Review Polska” i firmę Salesforce, jednego z partnerów think tanku „How To Do IT”.
Obejrzyj nagranie i dowiedz się:
jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej,
jak budować partnerską relację z firmą realizującą wdrożenie,
jakie problemy mogą pojawić się podczas wdrożenia rozwiązania informatycznego,
jakie korzyści biznesowe może przynieść transformacja cyfrowa firmy.
Ten tekst jest częścią projektu How to do IT. To twój sprawdzony przewodnik po cyfrowej transformacji i technologiach dla biznesu. Zapisz się na newsletter projektu!