Najlepsze pomysły nie rodzą się przy biurkach. Powstają na firmowych korytarzach, w kuchniach, w przestrzeniach wspólnych. Dlatego tak ważne jest, aby przestrzeń biurowa sprzyjała kreatywności pracowników – gdziekolwiek pracują i tworzą.
Najnowsze badania pokazują, że przestrzeń biurową można projektować z zamiarem osiągnięcia konkretnych rezultatów, takich jak np. pobudzenie zaangażowania pracowników, wzrost innowacyjności i pomnożenie zysków – i te cele faktycznie osiągać. Jak to zrobić? Jak za pomocą przestrzeni biurowej pobudzić skuteczność pracowników – nawet przy ograniczonych zasobach finansowych? W jaki sposób wspierać innowację, rekrutację i współpracę, organizując przestrzeń pracy?
Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa »
Aby odpowiedzieć na to pytanie redakcja „Harvard Business Review Polska”, w ramach projektu Biura: nowa definicja przestrzeni, zorganizowała debatę „Na ratunek dobrym pomysłom: jak stworzyć przestrzeń biurową pobudzającą zaangażowanie?”. Wzięły w niej udział zaproszone ekspertki:
Małgorzata Niewińska, Head of Change Management, Workplace Strategies w CBRE,
Anna Marciniak, dyrektor ds. personalnych i administracji Skanska Property Poland,
Mariola Stawińska, Senior HR Business Partner, HB Reavis Poland.
Debatę poprowadził Dawid Zaraziński, redaktor „Harvard Business Review Polska”. Zachęcamy do obejrzenia zapisu rozmowy.