Podczas webinarium zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci rozmawiali o tym, w jaki sposób można próbować sprostać kryzysowi zaangażowania w oganizacji i motywować pracowników do bardziej efektywnego wykonywania swoich obowiązków służbowych.
Jak wynika z analiz instytutu badawczego Harvard Business Review, 56% menedżerów uważa, że inwestycje mające na celu zwiększenie zaangażowania pracowników, zwracają się. Jest to szczególnie istotne szczególnie w ostatnich miesiącach, kiedy wiele zespołów musiało zmierzyć się z nowymi wyzwaniami związanymi m.in. z pracą zdalną i niepewnością na rynku. To z kolei przełożyło się na większy stres i ryzyko wypalenia zawodowego.
Po obejrzeniu dyskusji dowiesz się:
z jakich narzędzi mogą korzystać pracodawcy, aby proaktywnie pracować nad zaangażowaniem zespołów?
jak zmieniła się rola menedżerów w zakresie pobudzania zaangażowania członków zespołów?
dlaczego pieniądze to nie wszysto i jak zaspokajać wielowymiarowe potrzeby pracowników?
w jaki sposób mierzyć poziom zaangażowania i jak wykorzystywać pozyskane w ten sposób informacje?
W webinarium zroganizowanym przez ICAN Institute udział wzięli Magda Pietkiewicz - prezes zarzadu Zmotywowani.pl, Artur Dzięgielewski HR Manager w Smart Lunch, Janusz Prendota, CEO ICAS Poland, Joanna Kempka‑Stola, kierownik ds personalnych w LINK4, a także Edyta Goryszewska‑Szumska, dyrektor HR w MyBenefit. Debatę poprowadziła Joanna Koprowska, dziennikarka związana z ICAN Institute.