Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jacek Poświata: misję firmy trzeba ponownie zdefiniować

Codzienna praktyka doradcza pokazuje nam ogromną liczbę firm, które przechodzą kryzys wzrostu. Z badań prowadzonych wśród naszych klientów widzimy, że tylko około 11% firm na świecie udaje się zbudować model trwałego i rentownego wzrostu, natomiast pozostali borykają się z takimi samymi problemami jak John Brownie.

Na początku działalności każdemu przedsiębiorstwu przyświeca pewna rewolucyjna misja – rozwiązanie ważnego problemu, z którym zmagają się konsumenci lub organizacje. Firma w fazie zalążkowej posiada produkt lub tworzy usługę, która ten problem zaadresuje.

Zostało 82% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Jacek Poświata

Dyrektor zarządzający w Bain & Company w Polsce.


Najpopularniejsze tematy