Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom.

Na zaproszenie think tanku „How To Do IT” Przemysław Galiński, IBM Watson & Cloud Platform Sales Leader (Poland and Baltics), podzielił się swoją wiedzą dotyczącą nowych reguł prowadzenia biznesu. Podczas specjalnego webinarum pokazywał, jak budować organizację gotową na zmiany – z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Dlaczego dziś to tak ważny temat?

Wszystko się zmienia, zmieniają się zasady gry. Biznes funkcjonuje w nowym otoczeniu, w którym stare metody działania przestają być skuteczne. Na rynek wchodzą nowe pokolenia pracowników i konsumentów – mających zupełnie inne oczekiwania i sposoby podejmowania decyzji zakupowych.

Ten tekst jest częścią projektu How to do IT. To twój sprawdzony przewodnik po cyfrowej transformacji i technologiach dla biznesu. Zapisz się na newsletter projektu!

Z drugiej strony, przekonuje ekspert, pojawią się technologie, które do niedawna zarezerwowane były wyłącznie dla największych graczy. To one – w spektakularny sposób – zapewniają możliwość masowego dotarcia do wszystkich grup konsumentów.

Zachęcamy do obejrzenia zapisu webinarium „Harvard Business Review Polska”, think tanku „How To Do IT” i IBM. Można z niego dowiedzieć się m.in., w jaki sposób rozwiązania chmurowe przekładają się na poprawę doświadczeń klienta, zwiększenie portfela produktów i usług oraz generowania nowych źródeł przychodów.

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.


Najpopularniejsze tematy