Najprościej rzecz ujmując – systemy CRM (Customer Relationship Management) zapewniają dostęp do wszystkich najważniejszych informacji o kliencie w jednym oknie, na pulpicie nawigacyjnym platformy. Taki „podgląd” nazywamy widokiem klienta 360. Dzięki niemu każdy pracownik korzystający z platformy CRM, ma pełną wiedzę na temat danego konsumenta, np. jakie produkty dotychczas zamówił, czy któryś z nich reklamował, jak często dzwoni do call center, ile czasu spędza na firmowej stronie internetowej, ile czasu zajmuje mu zrealizowanie swojego koszyka zakupowego. Wszystkie te informacje aktualizowane są w czasie rzeczywistym! Dzięki widokowi 360 pracownicy obsługujący takiego klienta mogą im zapewnić kompleksową obsługę najwyższej jakości, przekładającą się na pozytywne doświadczenia zakupowe.
Treści zawarte w e‑booku pozwolą jego czytelnikom na zgłębienie wiedzy związanej z budowaniem relacji na linii marka‑klient – za pomocą systemów CRM.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
W jaki sposób zapewnić kupującemu jak najlepsze doświadczenie?
jak przełożyć wiele strumieni danych pochodzących z działów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu oraz tych pozyskiwanych z monitorowania mediów społecznościowych – na przydatne informacje biznesowe?
czy warto wdrożyć system CRM oparty na chmurze?
jak połączyć firmowe silosy i poprawić wyniki finansowe za pośrednictwem platformy do zarządzania relacjami z klientami?
co zrobić, aby rozwiązanie CRM, które stosuje twoja firma, było naprawdę skuteczne?
jak inni wykorzystują CRM do poprawy produktywności i efektywności?
POBIERZ EBOOKA <a href=”https://download.ican.pl/crm%20-%20final_113453.pdf rel=”nofollow”>W WERSJI PDF