biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
[E-book] Buduj przełomowe relacje na platformie przyszłości

[E-book] Buduj przełomowe relacje na platformie przyszłości

Najprościej rzecz ujmując – systemy CRM (Customer Relationship Management) zapewniają dostęp do wszystkich najważniejszych informacji o kliencie w jednym oknie, na pulpicie nawigacyjnym platformy. Taki „podgląd” nazywamy widokiem klienta 360. Dzięki niemu każdy pracownik korzystający z platformy CRM, ma pełną wiedzę na temat danego konsumenta, np. jakie produkty dotychczas zamówił, czy któryś z nich reklamował, jak często dzwoni do call center, ile czasu spędza na firmowej stronie internetowej, ile czasu zajmuje mu zrealizowanie swojego koszyka zakupowego. Wszystkie te informacje aktualizowane są w czasie rzeczywistym! Dzięki widokowi 360 pracownicy obsługujący takiego klienta mogą im zapewnić kompleksową obsługę najwyższej jakości, przekładającą się na pozytywne doświadczenia zakupowe.

Treści zawarte w e‑booku pozwolą jego czytelnikom na zgłębienie wiedzy związanej z budowaniem relacji na linii marka‑klient – za pomocą systemów CRM.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • W jaki sposób zapewnić kupującemu jak najlepsze doświadczenie?

  • jak przełożyć wiele strumieni danych pochodzących z działów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu oraz tych pozyskiwanych z monitorowania mediów społecznościowych – na przydatne informacje biznesowe?

  • czy warto wdrożyć system CRM oparty na chmurze?

  • jak połączyć firmowe silosy i poprawić wyniki finansowe za pośrednictwem platformy do zarządzania relacjami z klientami?

  • co zrobić, aby rozwiązanie CRM, które stosuje twoja firma, było naprawdę skuteczne?

  • jak inni wykorzystują CRM do poprawy produktywności i efektywności?

POBIERZ EBOOKA W WERSJI PDF

Paulina Kostro

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"