Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Dobry przykład powinien iść z góry

Standardy kultury organizacyjnej powinien wyznaczać zarząd, biorąc pod uwagę opinię pracowników firmy. Nie można skutecznie zarządzać kulturą organizacyjną, angażując w te działania jedynie konsultantów lub pracowników HR.

Jeszcze kilka lat temu dla Grupy GPEC najważniejsza była realizacja celów przedsiębiorstwa. Liczył się efekt, a styl działania i sposób dotarcia do celu były drugorzędne. Dzisiaj nadal chcemy realizować założenia strategiczne. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że robiąc to w lepszym stylu, angażujemy pracowników. Dobre zarządzanie kulturą organizacyjną jest tak samo ważne jak strategia organizacji. Jedno bez drugiego nie może istnieć. Jestem przeciwnikiem stosowania zaawansowanych, skomplikowanych narzędzi do badania i zarządzania kulturą organizacyjną. Zamiast tego postawiłbym na bezpośrednią komunikację i działanie.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak myśleć o kulturze organizacyjnej » > 

Zostało 68% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski jest doktorem ekonomii (praca: Fuzje i przejęcia jako metody wzrostu przedsiębiorstw), prezesem firmy doradczej Antares Corporate Finance, specjalizującej się w fuzjach i przejęciach.


Najpopularniejsze tematy