Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu

Jako redaktorka „Elle Decoration” przez wiele lat doradzała czytelnikom w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes przyszedł jej do głowy, gdy okazało się, że na rynku e‑commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment. Tak powstał klub zakupowy Westwing Home & Living. O budowaniu nowoczesnej firmy i otwarciu pierwszego stacjonarnego sklepu w Warszawie opowiada Delia Fischer, założycielka Westwing.

Kluby zakupowe stają się coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych sklepów online. Ich największą siłą są kilkudniowe kampanie sprzedażowe. Platforma internetowa takiego klubu umożliwia internautom zarejestrowanie się i regularne otrzymywanie informacji na temat aktualnych i nadchodzących kampanii sprzedażowych oraz promocji.

Założony przez Delię Fischer i Stefana Smallę w 2011 roku Westwing Home & Living zapewnia klubowiczom dodatkowe korzyści, takie jak możliwość przejrzenia zdjęć ciekawie zaaranżowanych wnętrz i dostęp do inspirujących informacji i porad dotyczących najnowszych trendów oraz wyboru odpowiednich mebli i akcesoriów. Użytkownicy mogą natychmiast zakupić wybrane produkty.

Skąd się wziął pomysł na biznes? Delia Fischer opowiada, że po raz pierwszy pomyślała o założeniu własnej firmy podczas jednej z przeprowadzek. Gdy chciała zakupić określone elementy wyposażenia, wielu z nich nie dało się zamówić w internecie w jednym miejscu.

Chciałam kupić pewne produkty, które pokazywaliśmy w czasopismach. Napotkałam przy tym dwa problemy. Po pierwsze te produkty były praktycznie niedostępne w sieci, a po drugie były bardzo drogie. Pomyślałam, że to dziwne. Ludzie kupują przecież online ubrania w różnych wzorach i rozmiarach. Tace, wazy czy świeczniki również powinny być łatwo dostępne dla osób przebywających w domu, który chcą udekorować – przekonuje.

Delia Fischer opowiada też o innych potrzebach klienta, na które jej firma postanowiła odpowiedzieć.

Klienci lubią dziś przeglądać oferty w atmosferze relaksu. Teraz mogą robić zakupy, leżąc wygodnie na kanapie w domu i przesuwając palcem po ekranie iPada czy iPhone’a. To bardziej komfortowe doznanie niż używanie laptopa lub komputera stacjonarnego. Na rozwoju sprzedaży za pomocą urządzeń mobilnych zamierzamy się skupić w kolejnych latach – dodaje.

Zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu, który z Delią Fischer przeprowadziła redaktorka HBRP, Joanna Socha.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak zmienia się rola sprzedaży? »

Regis Lemmens: od sprzedaży do współtworzenia produktu 

Paweł Górecki PL, Régis Lemmens

Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.

Joanna Socha

Redaktor „Harvard Business Review Polska”

Delia Fischer

Założycielka Westwing Home & Living.


Najpopularniejsze tematy