Transformacja cyfrowa, która dotyka niemal wszystkie firmy, obejmuje dziś również obieg dokumentów. Przyjmowanie, analizowanie, edytowanie, szukanie, podpisywanie czy odsyłanie dokumentów to działania, które już teraz warto przenieść do sfery online i wdrożyć w swojej organizacji Elektroniczny Obieg Dokumentów (EOD). Jak zatem przygotować firmę na wdrożenie EOD? Jak krok po kroku zdigitalizować procesy administracyjne?
Eksperci Webinarium:
Andrzeja Pijanowski Account Manager, SER
Posiada ponad 12‑letnie doświadczenie w sektorze IT, od ponad 6 lat wspiera rozwój SER Group w Polsce i na świecie. Karierę zawodową rozpoczął w Danii w branży retail szlifując swoje umiejętności interpersonalne – odpowiedzialny za obsługę klienta B2C, sprzedaż i zarządzanie. Niezależnie od pełnionej roli zawsze trzymający się blisko technologii. Wspomagał procesy E2E począwszy od sprzedaży po wdrożenie każdej wykorzystywanej technologii – w szczególności CRM i ECM.
Artur Augustyniak Główny Specjalista ds. wsparcia produkcji oprogramowania w Aplitt
Specjalizuje się w pracach rozwojowych systemu elektronicznego obiegu dokumentów, jego wdrożeniach i szkoleniach z zakresu samodzielnego tworzenia obiegów w firmach. Kierował wdrożeniami systemu w najbardziej wymagających instytucjach finansowych i edukacyjnych, a także przedsiębiorstwach produkcyjnych czy usługowych.