Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Kultura różnorodności pozwala nam z sukcesem rozwijać się i przyciągać najlepszych pracowników. Ta filozofia jest obecna u nas na wielu poziomach – mówi Kinga Ostrysz, dyrektor departamentu personalnego dla Polski i CEE Citi Service Center Poland.

W ramach patronatu nad inicjatywą Top Employers Institute rozmawiamy z przedstawicielami firm, które zostały wyróżnione prestiżowym tytułem Top Employers Polska 2017. Zapytaliśmy ich o kluczowe wyzwania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, praktyki z zakresu budowania wizerunku na rynku pracy, a także o wskazówki dla firm, które chciałyby dołączyć do grona najlepszych pracodawców. Wypowiedzi pozostałych laureatów znajdują się na: hbrp.pl/topemployers.

Coraz dłuższa lista priorytetów

Niezmiennie eksperci HR skupiają się na pracowniku – począwszy od przyciągnięcia talentów do organizacji, rekrutację najbardziej adekwatnych kandydatów, przez integrację ich z zespołem i zapewnienie dalszego rozwoju. Dziś na tę mapę nakładają się zmiany pokoleniowe oraz rozwój technologii mobilnych i internetu. Wyzwaniem staje się zachowanie efektywności przy realizacji coraz dłuższej listy priorytetów.

Otwartość na kontakt przyciąga ludzi

Aby dobrze komunikować się z przedstawicielami wielu pokoleń, stosujemy szeroki wachlarz rozwiązań: cykliczne spotkania w większym gronie, grupa na korporacyjnym „Facebooku” (czyli Citi Collaborate), wideo blogi menadżerów czy dedykowane newslettery. Angażujemy pracowników z różnych szczebli organizacji w projekty mające bezpośrednie przełożenie na warunki i środowisko pracy. Umożliwiamy im również wybór najbardziej dogodnego systemu pracy.

Tegoroczne działania employer brandingowe prowadziliśmy pod hasłem „Unlock your potential”. Wszystkie inicjatywy wspierane są przez Ambasadorów Marki na kluczowych dla nas uczelniach wyższych. Przykładowe wydarzenia to Citi Dinner (cykl spotkań z managerami Citi w formie kolacji), targi pracy i dedykowane wydarzenia na uczelniach. Cyklicznie organizujemy też Program Praktyk Letnich, który ocenia pozytywnie aż 90% naszych praktykantów.

Siła tkwi w różnorodności

Kultura różnorodności pozwala nam z sukcesem rozwijać się i przyciągać najlepszych pracowników. Ta filozofia jest obecna w Citi na wielu poziomach – od procesu rekrutacji, po szeroką ofertę grup networkingowych jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices. Różnorodność jest charakterystycznym elementem i kluczem do zarządzania zespołem Citi Service Center Poland.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Więcej o inicjatywie Top Employers Institute »

Kompleksowe podejście do zatrudnienia 

Dorota Łubek PL, Katarzyna Śliwak PL, Julia Słowik PL

Na pracownikach działów personalnych spoczywa dziś duża odpowiedzialność, bo to w głównej mierze od nich zależy, jakie działania podejmuje organizacja w zakresie rozwoju kompetencji pracowników.

Kinga Ostrysz

Dyrektor departamentu personalnego dla Polski i CEE Citi Service Center Poland.


Najpopularniejsze tematy