Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Strategia w czasach destabilizujących innowacji

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Z profesorem Harvard Business School w Bostonie, Claytonem M. Christensenem. W 2008 roku rozmawiał z nim Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska”.

23 stycznia 2020 roku zmarł w wieku 67 lat Clayton Christensen, profesor Harvard Business School oraz wybitny autorytet w dziedzinie innowacji i strategii.

Dwadzieścia pięć lat temu stworzył teorię przełomowych innowacji, która na stałe weszła do leksykonu terminów biznesowych, gdyż okazała się przydatnym sposobem myślenia o wzroście opartym na nowatorskich rozwiązaniach. Teoria ta głosi, że przedsiębiorstwa, które dokonują przełomów, najpierw zabiegają o klientów zainteresowanych tanimi ofertami lub o tych, których nikt nie obsługuje. Dopiero potem przenoszą się na główny rynek, rzucając wyzwanie branżowym liderom.

...

Zostało 89% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Clayton M. Christensen

Był teoretykiem biznesu, profesorem zarządzania w Harvard Business School w Bostonie. 

Andrzej Jacaszek

Dyrektor zarządzający ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review”.


Najpopularniejsze tematy