Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Odbuduj zaufanie wśród klientów

Zaufanie, którym klienci niegdyś chętnie obdarzali marki, jest obecnie bardzo trudne do zdobycia. Wynika to z dotychczasowego wykorzystywania danych o konsumentach przez firmy, często bez ich zgody i wiedzy.

Przez ten rosnący brak zaufania wymiana danych w ostatnim czasie została bardzo mocno ograniczona, co stanowi bezpośrednie zagrożenie dla przychodów wielu przedsiębiorstw i ich rozwoju. Co za tym idzie, organizacje, które będą potrafiły wykorzystać i zabezpieczyć dane oraz dzielić się nimi ze swoimi klientami i partnerami, mogą osiągnąć znaczącą przewagę nad konkurencją. Jednak będzie to wymagało odbudowania wspomnianego zaufania.

Jak czytamy w raporcie Build Your Trust Advantage, zrealizowanym przez IBM, zdolność firmy do zdobycia przewagi konkurencyjnej jest zależna od tego, czy organizacja wzbudzi zaufanie wśród klientów, będzie miała zaufanie do własnych procesów biznesowych i pracowników oraz będzie potrafiła dzielić się bezpiecznie danymi w ramach swojego ekosystemu biznesowego.

...

Zostało 74% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paulina Kostro

Redaktorka „Harvard Business Review Polska”.


Najpopularniejsze tematy