Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Komentarz praktyka: Każdy kryzys powinien inspirować do rozwoju

Pandemia wywarła silne piętno na rynkach i znanych nam mechanizmach sprzedaży. Klienci zmieniają swoje nawyki zakupowe i ze względu na sytuację geopolityczną ostrożniej wydają pieniądze. A to może dla wielu firm oznaczać konieczność przebudowy działów sprzedaży.

Budowane przez lata kontakty oraz wysoka jakość paneli podłogowych to niewątpliwie cenne atuty firmy Gamma. Ale co z tego, skoro dotychczasowe podejście do sprzedaży zaczyna zawodzić? Właściciele i pracownicy firmy nie potrafili dobrze poradzić sobie z kryzysem. Zamiast przeprowadzić szczegółową analizę i spojrzeć na niego chłodnym okiem, na gorąco próbowali wyciągać wnioski z surowych, nieopracowanych danych, które co chwila spływały na ich biurko z różnych działów. Prowadzenie analizy w taki sposób uniemożliwia odnalezienie głównej przyczyny problemu i wdrożenie działań naprawczych. Poza tym brakuje tu szerszego spojrzenia na problem.

Zostało 79% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Wojciech Frycz

Dyrektor zarządzający Nirko.pl


Najpopularniejsze tematy