Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak mądrze reagować na negatywne emocje w pracy?

Wielu menedżerów próbuje ignorować negatywne emocje w swoim środowisku zawodowym. Jednak taktyka ta może okazać się szkodliwa, a do tego kosztowna. Jeżeli negatywne odczucia pracowników spotkają się z mądrą reakcją, być może zaowocują ważnymi i odkrywczymi spostrzeżeniami.

Nie da się zablokować negatywnych emocji w pracy. Żadnej organizacji nie ominą kłopoty – czy to z powodu nietrafionych decyzji, pecha, czy problemów osobistych pracowników. A one prowadzą do złych emocji w firmie. Jednak w wielu przedsiębiorstwach te negatywne odczucia są lekceważone, a w niektórych stają się wręcz tematem tabu. Niestety, żadna z tych strategii nie jest skuteczna. Kiedy niedobre nastroje narastają, odważni nie chowają głowy w piasek, czekając, aż burza minie. Wiedza o tym, co się dzieje w organizacji, oraz gotowość do działania są kluczowe przy poszukiwaniu sposobów reakcji.

...

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Christine M. Pearson

profesor globalnego przywództwa w Thunderbird School of Global Management na Arizona State University w Glendale w stanie Arizona


Najpopularniejsze tematy