Zarządzanie zmianą
Najlepsi liderzy zaczynają zmianę w organizacji od siebie
Dla liderów zmiana to stały element rzeczywistości. Przechodzą przez nią wielokrotnie, wdrażając nowe strategie, optymalizując procesy i restrukturyzując zespoły. Problem zaczyna się wtedy, gdy ich sprawdzone metody nagle przestają działać.
Jak zarządzać wieloma zmianami naraz, by nie doprowadzić do kolizji
Dowiedz się, na czym powinni skupić się liderzy zarządzający wieloma zmianami wprowadzanymi w tym samym czasie, by uniknąć chaosu i maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
Przewodzenie zmianom oznacza zmianę podejścia do przywództwa
Aby przeprowadzić zmianę, jakiej potrzebuje twoja organizacja, musisz dostosować do niej swój styl przywództwa.
Cała nadzieja w AI. Zmiana pod presją rynku
Zespół marketingu LuxDesign boryka się z nadmiarem obowiązków i rosnącą presją ze strony innych działów potrzebujących jego wsparcia. Perspektywy powiększenia teamu nie są optymistyczne, jego skuteczność maleje, a dyrektorka działu stanęła przed niemałym dylematem: jak usprawnić prace i poprawić efektywność zespołu?
Liderze, ucz się albo zgiń
Każdy przywódca, aby przetrwać na stanowisku i osiągać rezultaty pracy swojej i zespołu, musi się uczyć. Bez ciekawości nowych rozwiązań, determinacji do rozwoju i eksploracji nowych możliwości trudno zachować konkurencyjność.
Ludzie są najważniejsi
Niezależnie od skali rewolucji, którą chcemy wywołać w zespole czy firmie, lider zawsze musi się przygotować na opór przed zmianami. Transformacja cyfrowa, przejście do chmury, a dzisiaj przede wszystkim wykorzystanie narzędzi AI na indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym poziomie to zmiany, które nie dotyczą wyłącznie wyboru najlepszych narzędzi do wdrożenia. Dotyczą też ludzi.
Pięć kroków do skutecznego wdrożenia AI
W obliczu dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji firmy z różnych branż zastanawiają się, od czego zacząć wdrożenie rozwiązań AI. Studium przypadku LuxDesign, firmy specjalizującej się w sprzedaży drewnianych mebli, rzuca światło na wyzwania i możliwości związane z implementacją sztucznej inteligencji w dziale marketingu mniejszych firm.
Komentarz eksperta: Trzeba wyprzedzać zmiany, aby uniknąć klęski
Firmy z branży usług profesjonalnych muszą starannie wychwytywać nawet niewyraźne sygnały dużych zmian i umiejętnie wykorzystywać je dla potrzeb swoich klientów. Tylko tak mogą pozostać atrakcyjnymi partnerami do rozwiązywania strategicznych wyzwań i uniknąć turbulencji, które mogłyby zachwiać ich przyszłością.
Jak firmy doradcze nie dały się zaskoczyć zmianom
Połączenie podejścia pragmatycznego z lekko paranoicznym może zapewnić doświadczonym firmom elastyczność w obliczu ciągłych zmian.
Osiem pytań o innowacyjność twojej firmy
Poznaj pytania i odpowiedzi, które pomogą ci przezwyciężyć większość wyzwań towarzyszących innowacjom i znacząco poprawią szansę na sukces twojej firmy.
Jak złamać kod kulturowy udanej transformacji cyfrowej
Znajdując równowagę pomiędzy ciągłością a przemianą, liderzy mogą skuteczniej zarządzać ewolucją kultury organizacyjnej towarzyszącą transformacji cyfrowej
Ramię w ramię z robotami
Automatyzacja i robotyzacja stają się nie tylko coraz łatwiejsze z technicznego punktu widzenia, ale też coraz bardziej opłacalne.
Zmień podejście do innowacyjności i rośnij szybciej
Firmy, które osiągają szybszy wzrost sprzedaży niż ich rywale, formułują spójną, przekonującą narrację innowacyjną i opierają działalność na czterech dźwigniach pozwalających ją urzeczywistnić.