Najnowsze
Zarządzanie sprzedażą w cyfrowym świecie
Nowe modele i metody sprzedaży wymagają zmiany sposobów zarządzania. Nie da się zarządzać nowymi siłami sprzedażowymi w stary sposób.
Transformacja technologiczna - wymóg naszych czasów
Dziś strategie cyfrowe muszą stać się prawdziwymi strategiami korporacyjnymi, które uwzględniają nowoczesne rozwiązania technologiczne. Można wręcz stwierdzić, że w wiodących firmach strategie cyfrowe i korporacyjne to jedno i to samo, a kryzys sprawił, że liderzy czynią z tego hasła cel działania.
Trzy sposoby, by pisać prościej
Nie marnuj czasu na dobieranie pojedynczych słów, gdy zostaje ci kilka minut na wysłanie e-maila, prezentacji czy komunikatu prasowego. Poświęć je na to, by wyostrzyć swój przekaz. Masz do wyboru aż trzy strategie.
Nie tylko Cristiano Ronaldo, czyli jak w kilka minut zrujnować biznes
Słowa mają moc, zwłaszcza te wypowiadane przez znane osoby. We współczesnym, zglobalizowanym świecie wypowiedzi sportowców, aktorów, piosenkarzy i innych celebrytów potrafią w kilka minut całkowicie zmienić postrzeganie marki. Oto niebacznie rzucone kwestie, kosztujące niektórych majątek.
Marka (nie)godna zaufania
Firmy, niczym politycy, składają konsumentom obietnice, których nie dotrzymują. 75% marek mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość ludzi się wcale by się tym nie przejęła.
Najlepsi z najlepszych! Finał 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”
Konkurs „Teraz Polska” zmienia się, podobnie jak krajowa i globalna gospodarka. W tegorocznej edycji nagrodzono produkty i usługi z różnych branż. Zwycięzców łączy to, że oferują najwyższą jakość i pochodzą z Polski.
BlackBerry – from mobile to mobility
How to set a business on a completely new track while remaining a significant global player -Charles Eagan, Chief Technology Officer at BlackBerry writing exclusively for MIT Sloan Management Review Poland.
Łańcuchy dostaw muszą być zautomatyzowane
Jedną z konsekwencji pandemii Covid-19 było zerwanie łańcuchów dostaw. Aby się to nie powtórzyło, trzeba postawić na optymalne wykorzystanie sztucznej inteligencji i powszechną automatyzację procesów.
Awangarda wspierająca różnorodność
Wiele firm chce wprowadzić prawdziwą różnorodność i kultywować integracje w miejscu pracy, ale niewielu się to udaje. Dzięki badaniu Diveristy IN Check Forum Odpowiedzialnego Biznesu i partnerów znamy polskich pracodawców, którzy skutecznie podejmują wysiłki w tym zakresie. Czego warto się od nich uczyć?
Rewolucja w miejscu pracy
Wyzwania związane z pracą zdalną skłaniają do powrotu do biur, oferujących jednak znacznie więcej niż dotychczas. Nie ma wątpliwości, że oblicze biura, które znaliśmy do tej pory, przechodzi znaczącą przemianę – to tylko jeden z wniosków płynących z debaty zorganizowanej przez Mindspace pt. „Rewolucja w miejscu pracy”.